Rampeguiden
Fra : Hobi

Dato : 30-07-02 21:36

Er der nogen som ved, hvor man kan finde en oversigt over ramper til
søsætning af trailerbåd i Danmark....... Jeg har hørt, at Fiskeavisen havde
en på et tidspunkt, men den er ikke at finde mere...?

--

MVH
Hobi

--
Mail : Mailto:hobi@post8.tele.dk
Homepage : Http://home8.inet.tele.dk/hobi

Fra : Familien Jakobsen

Dato : 02-08-02 16:18

sjovt at der ikke er nogle svar til denne - jeg har mange gange brugt megen
tid - ofte forgæves på at lede efter ramer i forskellige områder... og der
er mange edb kyndige her .. som eller er meget hurtige til at svarre.. dog
mest på emner som de mener er irelavte for gruppen .. måske noget af den
enrgi kunne bruse til et sted hvor vi kunne skrive om ramper - måske mest de
gratis .. den i
virksund kan jeg f.eks. skrive meget om ...

Mvh
lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-08-02 11:12

"Familien Jakobsen" <durrjakobsen@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
de
> gratis .. den i
> virksund kan jeg f.eks. skrive meget om ...

Jeg stiller gerne en hjemmeside ala min www.agnsiden.dk gratis til rådighed.
I hører nærmere, når jeg har fået noget online...

--
-Jens B.

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 05-08-02 09:06

Super fint Jens,

jeg har også lige opdaget der er en gratis i Ebeltoft.

Hvad med bare en under side på agn siden ???

Mvh
Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-02 10:27

"Lars Jakobsen" <lars.j@oesco.dk> wrote in message
> Super fint Jens,
>
> jeg har også lige opdaget der er en gratis i Ebeltoft.
>
> Hvad med bare en under side på agn siden ???

Hmm, det er da ihvertfald en overvejelse værd. Jeg finder lige ud af,
hvordan jeg skal "angribe" opgaven

--
-Jens B.

Fra : Ole Mose

Dato : 06-08-02 13:00

> [...]
de
> gratis .. den i
> virksund kan jeg f.eks. skrive meget om ...

Hermed lidt positiv energi.

Jeg har oprettet en gruppe på www.fisketips.dk specielt med dette formål. Du
kan se gruppen her
http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=Grupper&funk=liste&Gruppe=66

Så håber jeg at du og mange andre vil gøre brug af denne mulighed.

Med venlig hilsen

Ole

www.fisketips.dk Dialog krydret med konkurrence

Fra : hp

Dato : 04-08-02 09:03

Hvis du melder dig ind i "Småbådsklubben" får du adgang til den
"Rampe-guide" de har lavet (www.smaabaadsklub.dk).

Mvh,
Hans

Fra : Hobi

Dato : 04-08-02 22:03

Hej Hans,

Jeg har faktisk netop meldt mig ind, men der må da være flere sider, hvor
der er en oversigt....??

--

MVH
Hobi

Fra : Sune

Dato : 05-08-02 09:37

På Sjællandssiden kan du finde en rampeguide, som alle i øvrigt kan se. Den
findes på :

http://www.smaabaadsklub.dk/sjaelland/

Se under menupunkterne : Udvalg / Havne udvalget / Alfabetisk

mvh
Sune