Hollywood Plus (Hjælp!!!)
Fra : Peter Fleinert

Dato : 30-07-02 21:25

Har lige fået et Hollywood Plus, men det er selvfølgelig ikke uden
problemer. Når jeg vil se DVD på mit TV går det helt galt. Lyden er der
ingen problemer med, men billedet er noget helt andet. Kortet er forbundet
med et S-VHS stik der går ind i scartindgangen på min video. Jeg kan ikke
finde noget billede, og når jeg "slår over" til TV på kortet går DVD'en i
boks. Billedet er der stadig ikke og lyden "stammer" uden af at filmen kører
videre. Ja den pauser nærmest..
Jeg håber en derude kan hjælpe da jeg stadig glæder mig til at kunne se en
DVD med DTS og hele svineriet.Venlig hilsen Peter.

Fra : izeqb

Dato : 31-07-02 10:11

On Tue, 30 Jul 2002 22:25:27 +0200, "Peter Fleinert"
<fleinert@whatthefuck.com> wrote:

> [...]
>Jeg håber en derude kan hjælpe da jeg stadig glæder mig til at kunne se en
>DVD med DTS og hele svineriet.Venlig hilsen Peter.

Bare en ide....
Tjek at der ikke er nogen IRQ konflikter, H+ er meget førlsom over for
dette :-/

---
MVH.
Hjalte