Tiscali bøvl med fp extensions ?
Fra : tobias

Dato : 30-07-02 20:34

Hej

Er der nogle her som benytter Frontpage og Tiscali i kombination ?

Siden deres systemændring har jeg ikke kunnet uploade.
Deres support svarer ikke og deres nyhedsgrupper virker ikke p.g.a
"sikkerhedsproblemer" og på jobbet har jeg dårlig erfaring med deres
"hotline" der virker noget "kold".

Er I bekendt med nogle ændringer i URL eller lign. ?

tobias

Fra : Rudi Stegen

Dato : 30-07-02 22:29

Hej tobias, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Siden deres systemændring har jeg ikke kunnet uploade.
> Deres support svarer ikke

Jo da - 38 14 70 10

> og deres nyhedsgrupper virker ikke p.g.a "sikkerhedsproblemer"

De virker da fint. Det var deres webinterfjæs, der led under
sikkerhedsproblemer og blev derfor fjernet (for snart et år siden).

> og på jobbet har jeg dårlig erfaring med deres "hotline" der
> virker noget "kold".

Din erfaring må have været i kølvandet på, at NytSystem blev
indført. Der er sjældent andet end meget kort ventetid på selv
deres alm. support nu (og slet ikke på betalingssupporten, hvis
det er den, du kalder "deres 'hotline'").

> Er I bekendt med nogle ændringer i URL eller lign. ?

<http://support.tiscali.dk/netsurfer/opsaetninghjemmeside/frontpageextensions.php>

Den er ikke speciel pædagogisk, og der er efter sigende en
forbedret tekst undervejs. Men den er korrekt nok.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : tobias

Dato : 30-07-02 22:50

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej tobias, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>

> Jo da - 38 14 70 10

Jeg tænkte via mail

> De virker da fint. Det var deres webinterfjæs, der led under
> sikkerhedsproblemer og blev derfor fjernet (for snart et år siden).

Kan du ikke lige gi´mig et link, jeg kan ikke finde dem (kun faq´s)

> [...]
> deres alm. support nu (og slet ikke på betalingssupporten, hvis
> det er den, du kalder "deres 'hotline'").

Det er det - og det var i uge 27 sidste gang..

> [...]
s.php>

> Den er ikke speciel pædagogisk, og der er efter sigende en
> forbedret tekst undervejs. Men den er korrekt nok.

Ja, sikkert - og det har jeg læst, og det er det der ikke virker;-(

Har du set tråden fra den 28. ? Det havde jeg ikke....

tobias

Fra : Rudi Stegen

Dato : 30-07-02 23:40

> Jeg tænkte via mail

Det er dels væsentlig hurtigere for supporten at svare pr. tlf. end at
læse en mail og skrive et svar. Derudover kan de stille uddybende
spørgsmål på stedet.

[Interne grupper]

<http://support.tiscali.dk/nyhedsgrupper.php>
eller den rappe <http://stegen.dk/grupper.htm>

> Har du set tråden fra den 28. ? Det havde jeg ikke....

Sikkert. Men da jeg ikke ved, hvilken tråd du snakker om, er det lidt
svært at svare konklusivt på

--
Hygge fra Århus - Rudi
Hurtige links til Tiscalis NytSite: http://stegen.dk/wol.htm