malerier
Fra : verner rasmussen

Dato : 30-07-02 20:12

Hej !

Jeg vil gerne vide om der er nogen, der ved noget om rensning af malerier
eller om jeg kan få oplyst, hvor jeg kan finde noget materiale om emnet.

Hilsen Bodil

Fra : Tom H Petersen

Dato : 31-07-02 20:48

Fra : Henrik Woer

Dato : 03-08-02 16:33

Brug en professionel konservator. Du ved ikke hvilke materialer kunstneren
har anvendt og er heller ikke istand til at se det. En svamp med sæbe er da
sikkert udemærket i nogle tilfælde, men hvad hvis kunstneren har brugt
akvarel til at rette lidt op på billedet? Så har du et problem.

Henrik