makrel i hanstholm...
Fra : hans hansen

Dato : 30-07-02 17:32

nogen der ved om der bliver fanget makrel på molen ved skidtmels fabrikken i
hansholm???

Hilsen uffe

Fra : Martin_P

Dato : 31-07-02 07:08

On Tue, 30 Jul 2002 18:31:30 +0200, "hans hansen"
<uffe_thomsen@hotmail.com> wrote:

>nogen der ved om der bliver fanget makrel på molen ved skidtmels fabrikken i
>hansholm???
>
>Hilsen uffe

Det vil jeg da tro der gør - jeg var i agger i aftes - tog kun 7, men
det var på ½ time - så havde jeg nok og tog hjem igen...

Martin_P

Fra : 7C

Dato : 31-07-02 11:39

Vi var søndag og tirsdag ude i båd ca. 500 meter ude foran Hanstholm. Der
vælter det med makreller (og hornfisk). Så mon ikke nok der skulle være
rigeligt inde ved molen også?

Vh.
Søren
Silkeborg