Script i script
Fra : Paw P Larsen

Dato : 30-07-02 14:22

Jeg prøver at få et script til at hente værdier i andre
filer.

HTML-siden henter script.js. script.js indeholder en
funktion, der bl.a. udfører

| document.writeln('<script type="text/javascript" src="' + fil + '"></script>');
|document.writeln(tekst);

Der hentes værdien 'tekst' fra filen 'fil'. Det virker
i Netscape 4. 'tekst' bliver skrevet som det skal.
Men det virker ikke i IE.

Findes der en anden og smartere måde at gøre det på?
Og som virker i både NN og IE.

--
Paw P Larsen | pl @ wer.dk | http://plawer.dk/
Først fik jeg Tiscali. Nu vil jeg have Internet!

Scribbles about Cisco 677 security http://plawer.dk/scribbles/

Fra : Hintzmann

Dato : 30-07-02 14:28

Jeg kender en metode, men den virker ikke i NN4.79 og MSIE4.

http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaRemoteServer/readme.html

Men det kan være at du kan bruge nogle ideer derfra alligevel.

Hintzmann

Fra : Paw P Larsen

Dato : 06-08-02 21:57

Paw P Larsen wrote:

Jeg har løst problemet ved at køre

> [...]

i en funtion (placeret i <HEAD>) og

i BODY.

Nu virker det både i Netscape og Internet Explorer.