Makrelforfang
Fra : EV0L

Dato : 30-07-02 10:59

er det godt fra mole?

-e.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-02 13:01

"EV0L" <evol@evol.dkxx> skrev i en meddelelse
news:3d4664bb$0$1553$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> er det godt fra mole?
>
> -e.

ja

-s.

Fra : D-Fly

Dato : 31-07-02 20:12

"EV0L" <evol@evol.dkxx> wrote in
news:3d4664bb$0$1553$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> er det godt fra mole?
>
> -e.

ja meget fint , brugte godt nok silde forfang . .
på vores sidste tur.
bor du i kbh området skulle du måske tage en tur til det gamle B&W
og helt ud til vindmøllerne , der stødte min makker og jeg på en stime

--
MvH
><((((º> D-Fly ><((((º>

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen

Fra : EV0L

Dato : 01-08-02 03:04

> [...]
> bor du i kbh området skulle du måske tage en tur til det gamle B&W
> og helt ud til vindmøllerne , der stødte min makker og jeg på en stime

Det var præsis hvor jeg var i nat
Jeg fangede dog kun en syg torsk på forfang og sandorm men flere nappede
specialt omkring kl 0200... Men makrel havde jeg ikke nogen held med...

-e.

Fra : Mckinley

Dato : 01-08-02 08:11

"EV0L" <evol@evol.dkxx> wrote in message

> [...]
> Jeg fangede dog kun en syg torsk på forfang og sandorm men flere nappede
> specialt omkring kl 0200... Men makrel havde jeg ikke nogen held med...

/Jens

Fra : EV0L

Dato : 01-08-02 13:35

> Makrellerne fanges bedst om dagen!
> /Jens

ok, jammen det prøver jeg næste gang

-e.

Fra : D-Fly

Dato : 02-08-02 10:30

"EV0L" <evol@evol.dkxx> wrote in

> ok, jammen det prøver jeg næste gang
>
> -e.

ja vi fangede dem os om efter middagen , men fiskede igennem hele natten
*SS*

--
MvH

Fra : hansi.christiansen