Dremmel tilbehør
Fra : Nikolaj Vibede

Dato : 30-07-02 08:30

Hej Gruppe

Er der nogen der ved om man kan få et stykke tilbehør til en Dremmel
(multisliber) som er godt til at raspe i træ? Der følger nogle "tromler" med
gruft sandpapir med som er ret godt, men de bliver hurtigt slidt op. Jeg
tænkte at man måske kunne få noget mere solidt der er mere som en rasp.
Alternativt, hvor kan man så få nye at de der sandpapirsruller?

Mvh
Nikolaj

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 31-07-02 17:12

"Nikolaj Vibede" <nikolaj@*vibede.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tænkte at man måske kunne få noget mere solidt der er mere som en rasp.
> Alternativt, hvor kan man så få nye at de der sandpapirsruller?

Det ville muligvis være smart at fortælle hvor i landet du bor.

Fra : Nikolaj Vibede

Dato : 01-08-02 07:22

> Det ville muligvis være smart at fortælle hvor i landet du bor.

Det kan du godt have ret i. Jeg bor i Rødovre.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 01-08-02 11:14

> Det kan du godt have ret i. Jeg bor i Rødovre.

Oh, det var en anden sag. Har du ikke en Silvan i din nærhed? Her i byen
(Kgs. Lyngby) har vi en Johannes Fog som også er et byggemarked. De har en
masse udstyr til den der dims.

Fra : Nikolaj Vibede

Dato : 01-08-02 12:30

> Oh, det var en anden sag. Har du ikke en Silvan i din nærhed? Her i byen

> (Kgs. Lyngby) har vi en Johannes Fog som også er et byggemarked. De har en

> masse udstyr til den der dims.

Skal der virkelig ikke andet end en silvan til... Det vil jeg indersøge. Man
kunne jo være heldif at de havde en rasp.

Men eller kan jeg jo drage til lyngby en tur

Tak for det.

Mvh

Nikolaj

Fra : J. Jørgensen

Dato : 04-08-02 20:29

Hej Nikolaj
Da jeg købte min DREMEL fulgte der meget omfattende materiale angående både
brug af og tilbehør til maskinen - har du ikke dette?
Der vises blandt andet også en del fræsere til træ. Der er faktisk ikke den
ting du ikke kan få til maskinen.
Harald Nyborg og Bilka forhandler også delene
Kik på www.dremel.dk - der finder du en oversigt over diverse værktøj til
den lille vidundermaskine.
Du kan også Hotline på tlf. 44-685395.
Håber dette er til hjælp.