lommepenge til en 7 årig
Fra : Jan & Connie Jensen

Dato : 30-07-02 09:44

Ligenu får vores datter 5år 10 kr om ugen og den store på 7 får 20 kr og
ugen, men de får så en femmer hvis hun hjælper med at dække bord og vaske
op.
Vores den mindste på 3år får ikke lommepenge endnu. Men når han bliver 4 vil
han også få 10 kr om ugen.

Hilsen
Connie og Jan
forældre til
Sasja, Maj og Theis

Fra : Knud

Dato : 31-07-02 13:15

Jeg læste for nogen tid siden en vejledning skrevet af en bankrådgiver fra
BG-Bank. Der blev netop spurgt om lommepengenes størrelse, og vejledningen
var at man giver det antal kroner pr. dag som barnet er gammelt, altså til
en 7 årig gives 7 kr. pr dag, til en 8 årig 8 kr./dag o.s.v.

Personligt synes jeg nok det er lidt rigeligt, det er i hvert fald mere end
vi har givet vores børn.

Hilsen
Knud

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 31-07-02 09:49

Knud <knud@dinven.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4731f0$0$242$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> en 7 årig gives 7 kr. pr dag, til en 8 årig 8 kr./dag o.s.v.
>
> Personligt synes jeg nok det er lidt rigeligt, det er i hvert fald mere

Ja, det må jeg gi´dig ret i. 7 kr. pr dag til en 7 årig giver næsten 200 kr
om måneden, hvad i alverden skal en 7 årig dog bruge så mange penge til.
Vores ældste på næsten 6 får stadig ikke lommepenge og vi har ikke tænkt os
at indføre det foreløbig. Han får heller ikke penge for at hjælpe til, for
det forventer vi, han gør. Derimod har han fået 5 kr. pr tand han har tabt i
alt nu 10 kr. desuden har han indimellem fået penge af buschaufføren, når
han har købt billet, således at de har givet ham billetten han skulle have,
men ikke ville have penge for den.
Pt. er hans "formue" på 12 kr. og dem har han meddelt mig skal bruges til
farvelgaver til vennerne i børnehaven.
MVH Rikke

--
Du kan finde ideer til aftensmaden,
aktiviteter med ungerne, sparetips,

Fra : Brian K

Dato : 01-08-02 10:34

"Vagn Torup & Rikke Bachmann" <vagntorup@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> www.rikkebachmann.webbyen.dk

Hej

hvorfor har du et script kørende som "tilbyder" at installere COMET CURSOR ?
(som i øvrigt er et spionprogram)

mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 01-08-02 10:37

"Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> hvorfor har du et script kørende som "tilbyder" at installere COMET CURSOR
?
> (som i øvrigt er et spionprogram)

Hej

øv...jeg fortryder at jeg sendte dit link til alle børnevenner jeg kender !

Den forbandede COMET instalatinsscript kommer HVERGANG man trykker på et af
dine links !

Brian

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 01-08-02 13:55

Brian K <brian@nospam.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aiavf3$p8n$1@news.cybercity.dk...
> [...]
!

> Den forbandede COMET instalatinsscript kommer HVERGANG man trykker på et

Det er vist temmelig OT. Svar sendt privat!
Rikke

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 01-08-02 14:01

Vagn Torup & Rikke Bachmann <vagntorup@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Caa29.51$me7.940@news.get2net.dk...

> Brian K <brian@nospam.com> skrev i en
> [...]
Du bryder dig åbenbart ikke om privat post, for den mail, jeg har sendt dig
er netop røget retur. Men det er jo bare ærgeligt!
Rikke

Fra : Brian K

Dato : 02-08-02 15:50

> Du bryder dig åbenbart ikke om privat post, for den mail, jeg har sendt
dig
> er netop røget retur. Men det er jo bare ærgeligt!
> Rikke

Hej

hvis du kikkede på mailadressen inden du sendte den ville du se det ikke er
en gyldig emailadresse !
(det er iøvrigt meget almindeligt på newsnettet, at man ikke bruger sin egen
mail (da man ellers bliver bombaderet med spam))

Men du kan sende mail til : spam@grov.dk (ja det er en gyldig email
addresse)

Mvh
brian

Fra : Rikke

Dato : 02-08-02 19:15

test

Fra : Tomas O.

Dato : 03-08-02 00:13

Rikke skrev:

> test

hej Rikke

Vlekommen til usenet. Du kan teste yderligere i dk.test og har du
nogne spørgsmpl om usenet kan du henvende dig i dk.velkommen. der
sidder en masse erfarne brugere og deler ud af deres viden med et
smil.

Hilsen
Tomas
FUT dk.velkommen