icemat
Fra : Tommy

Dato : 28-07-02 04:07

Er der nogle der har erfaring med icemat i sort / hvid understytter
en Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 optisk mus

Tommy

Fra : Torben Nielsen

Dato : 28-07-02 09:11

> Er der nogle der har erfaring med icemat i sort / hvid understytter
> en Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 optisk mus

Har ingen erfaringer, men ifølge
http://www.icemat.com/information.asp skulle det fungere.

Mvh.
Torben

Fra : Volker Dawideit

Dato : 28-07-02 09:29

"Torben Nielsen" <tor_niel@msn.fjernes.com> wrote in message
> [...]

Min sorte virker helt fint med min wireless intellimus explorer. Der følger
nogle stumper teflon med, som man skal tape på musens hårdgummi dupper, så
glider den som i smør. Man skal dog huske at holde icemat rent, den bliver
ret snavset. Jeg bruger brillerenseservietter til rengøring.

Mvh. Volker

Fra : Martin K

Dato : 28-07-02 11:38

Tommy wrote:
> Er der nogle der har erfaring med icemat i sort / hvid understytter
> en Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 optisk mus

Har en kammerat der benytter en hvid/klar IceMat sammen med ovennævnte mus.
Slet ingen problemer overhovedet. Dog synes jeg at den laver an grim
skrattende lyd når man bruger den, men det vænner man sig jo nok til...

--
Martin K

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-07-02 12:20

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in

> [...]
> ovennævnte mus. Slet ingen problemer overhovedet. Dog synes jeg at
> den laver an grim skrattende lyd når man bruger den, men det

Er det så ikke fordi han ikke har sat de der teflon-dimser på sin mus?
De to jeg har prøvet / set har ikke lavet lyde.

Flemming

Fra : Martin K

Dato : 28-07-02 12:26

Flemming Joensson wrote:
> Er det så ikke fordi han ikke har sat de der teflon-dimser på sin mus?
> De to jeg har prøvet / set har ikke lavet lyde.

Det er meget muligt, musen står bare standard. Men lyden er nogenlunde som
negle ned af tavle... hvis du kender den?

--
Martin K

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-07-02 12:48

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> Det er meget muligt, musen står bare standard. Men lyden er nogenlunde som
> negle ned af tavle... hvis du kender den?

Så er der uden tvivl noget galt.

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Madsen

Dato : 28-07-02 14:21

Martin K skrev:

> Men lyden er nogenlunde som negle ned af tavle... hvis du kender den?

Føj for den lede. Jeg ville løbe skrigende bort hvis jeg sad med
sådan en. :)

Madsen.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-07-02 18:11

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Føj for den lede. Jeg ville løbe skrigende bort hvis jeg sad med
> sådan en. :)

He he - så lærer man nok hurtigere sine genvejstaster og makroer
Flemming

Fra : Madsen

Dato : 29-07-02 18:34

Flemming Joensson skrev:

> He he - så lærer man nok hurtigere sine genvejstaster og makroer

Ja, det kunne være det ligefrem ville være en god afvænningskur så
man kunne lære at holde snitterne fra den mus, i de tilfælde hvor det
egentlig ikke er nødvendigt at bruge den. :)

Madsen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-07-02 21:38

> Ja, det kunne være det ligefrem ville være en god afvænningskur så
> man kunne lære at holde snitterne fra den mus, i de tilfælde hvor det
> egentlig ikke er nødvendigt at bruge den. :)

Få en un*x-server, så er mouse-showet ovre...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Madsen

Dato : 29-07-02 21:44

Jesper G. Poulsen skrev:

> Få en un*x-server, så er mouse-showet ovre.

Det ville da være jævnt kedeligt. :)

Madsen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-07-02 07:09

> Det ville da være jævnt kedeligt. :)

Jeg nyder nu at være fri for at skulle bruge den forb*ndede mus når jeg
roder med serveren...

Fra : Madsen

Dato : 30-07-02 13:21

Jesper G. Poulsen skrev:

> Jeg nyder nu at være fri for at skulle bruge den forb*ndede mus
> når jeg roder med serveren...

Ja ok. Jeg er delvis enig. I en periode brugte jeg musen alt for
meget. Det har Xnews til dels hjulpet mig af med og jeg har fået
lært nogle gode shortcuts i stedet for at gribe den rådne mus hele
tiden og så igen, men jeg ville nødig fritlægge en cykel i Photoshop
med piletasterne. Her er en mus, eller endnu bedre en pen, stadig
nummer 1. Igen, så kommer det vel an på hvad man bruger sin computer
til. :)

Madsen.