Vedr. USB 2.0 fra Bilka
Fra : Mr. Toft Hansen

Dato : 27-07-02 17:43

Er der en der har købt et USB2 kort i Bilka ??

Min driver cd-rom er i udu, skulle der være en rar
sjæl her, der ville mail mig driveren til WinXP

--

/ Toft Hansen

Fra : K E Nielsen

Dato : 27-07-02 17:57

Måske driveren findes på nettet - mærke/model?

Fra : N/A

Dato : 27-07-02 18:24

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-02 18:24

Kan den ikke komme ind med windows standard xp driver, som er inde fra
starten? Ellers prøv windows update.

Fra : Bernhard Ege

Dato : 27-07-02 19:00

"Mr. Toft Hansen" <mad@mad.dk> wrote in message
> "K E Nielsen" <karle-nospam-@city.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har søgt på nettet......
>
> Der stå kun "NEC-USB2 Rev B" på kortet, og det har ikke
> rigtigt givet noget.

Jeg købte et USB 2.0 kort fra nettet hvortil der fulgte drivere med på
en cd. Jeg valgte dog at se om XP ikke selv havde en driver, men der lå
ingen på cd'en. Så prøvede jeg windows update og der var skam en driver.
Det var en NEC driver. Dvs. det er tænkeligt at windows update også har
en NEC driver til dit USB 2.0 kort.

mvh Bernhard

Fra : Bjarke Hansen \(lapt~

Dato : 27-07-02 19:05

"Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> wrote in message

> [...]
> ingen på cd'en. Så prøvede jeg windows update og der var skam en driver.
> Det var en NEC driver. Dvs. det er tænkeligt at windows update også har

Jup, det står skrevet her

http://www.microsoft.com/hwdev/bus/USB/USB2support.asp

Fra : Mr. Toft Hansen

Dato : 27-07-02 19:39

"Bjarke Hansen (laptop)" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:ahunc1$dp$1@sunsite.dk...
> "Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> wrote in message

> Jup, det står skrevet her
>
> http://www.microsoft.com/hwdev/bus/USB/USB2support.asp

Hjælp.. Er jeg bare totalt blind eller....... jeg kan ikke finde den driver
til download nogen steder

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-02 20:05

> Hjælp.. Er jeg bare totalt blind eller....... jeg kan ikke finde den
driver
> til download nogen steder
Behøver du nogle driver?!

Prøv at gør det her:

Tænd computern
Windows vil finde nyt hardware[1]
Også prøv at gå ind på http://windowsupdate.microsoft.com

[1] finder windows xp ikke en standard driver der virker?!

Fra : Mr. Toft Hansen

Dato : 27-07-02 20:09

"Fam. Stephan" <na> skrev i en meddelelse

> Tænd computern
> Windows vil finde nyt hardware[1]
> Også prøv at gå ind på http://windowsupdate.microsoft.com
>
> [1] finder windows xp ikke en standard driver der virker?!

Nej desværre ikke....

Fra : Bjarke Hansen \(lapt~

Dato : 27-07-02 20:39

> Nej desværre ikke....

Nej, men hvad sagde Windows Update under WIndows Xp driveres`?

Fra : Lars Grau

Dato : 27-07-02 22:57

Prøv denne side, man skal godt nok signe up, men det er gratis

www.driverguide.com

Hilsen

Lars

Fra : Nick

Dato : 28-07-02 07:26

"Mr. Toft Hansen" <mad@mad.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der har købt et USB2 kort i Bilka ??
> Min driver cd-rom er i udu, skulle der være en rar
> sjæl her, der ville mail mig driveren til WinXP

Hvis kortet er med en NEC chip, kan du bruge NECs reference-driver. Det er
alligevel den de allesammen bruger, og som stadig ikke understøtter 2.0 HUBs
særlig godt.

Hvis der er VIA chip på kortet, bruger du bare (ja...) VIAs referencedriver.

/Nick