mus/key sammen med PCI USB kort
Fra : Bjarke Hansen \(lapt~

Dato : 27-07-02 15:44

Hej

Da USB er total ustabilt på mit abit bundkort, Påtænker jeg at anskaffe mig
et PCI USB 2.0 kort..

Men kan man bruge USB mus og tastatur til et sådan system. Hvor man også kan
bruge det i Bios osv. Eller skal det være et specielt kort, for at kunne
dette?

Fra : Ghostbuster

Dato : 31-07-02 15:38

"Bjarke Hansen (laptop)" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in
message news:ahubjl$3fg$1@sunsite.dk...
> [...]
kan
> bruge det i Bios osv. Eller skal det være et specielt kort, for at kunne

Jeg har også haft nogle problemer med at bruge usb mus/tastatur på mit abit
kt7-raid. Det der skal til er tweak af biosen. Kan ikke helt huske hvad det
var jeg ændrede. Men ellers kan du kigge på http://go.to/kt7faq det er der
jeg fandt det jeg skulle bruge. Du kan se om der er nogle instillinger som
du kan bruge