spgm. ang. MS intellimous explorer v3.0
Fra : JFK

Dato : 26-07-02 14:17

Jeg har lige købt og installeret denne mus, og er egentlig godt tilfreds med
den, MEN er der nogen som ved om det kan være rigtigt at den står og "lyser"
altid, specielt når pc'eren er slukket?
Kan det have sin rigtighed???

mvh. John

Fra : Sadat

Dato : 26-07-02 14:36

"JFK" <majofl@ft.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
med
> den, MEN er der nogen som ved om det kan være rigtigt at den står og

Det er bare en diode, ligesom den der sidder i dit kabinet. Den "læser" kun
når du bevæger den. Prøv selv at holde den op i luften i et stykke tid, så
"slukker" den.

Forresten en rigtig dejlig mus...

Mvh. Sadat

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 26-07-02 14:56

> [...]
med
> den, MEN er der nogen som ved om det kan være rigtigt at den står og

Jeps. Det lyder helt rigtigt.

Hvilken musemåtte bruger du til din? Jeg har selv en mus magen til og
bruger et helt alm. hvidt skriveunderlag. Det er 100 gange bedre (hvis det
kan måles) end alle andre musemåtter jeg har prøvet.

/Kenneth

Fra : J.F.K

Dato : 26-07-02 16:14

He he he...

Jeg har i dette sekund pakket min nye "Steelpad" ud og har lige taget den
ibrug
Man skal godt nok vænne sig til den (uha hvor er den kold den har ligget ude
i postkassen hele dagen), umiddelbart vil jeg sige at en mere glidende
følelse ved bevægelse kan man ikke forestille sig !!!
Det kører bare for vildt Den er helt klart dyr i forhold til en stof
måtte, men jeg tror på at den vil være pengene værd.
Nu skal jeg prøve den i UT

For lige at komme tilbage til sagen ang. strøm/lys i musen ved slukket
pc'er, tror I at den bruger nævne værdig strøm?

mvh. John

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d4154f9$0$16784$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Aphex

Dato : 27-07-02 04:02

"J.F.K" <flintstone@oncable.dk> wrote in message
> For lige at komme tilbage til sagen ang. strøm/lys i musen ved
> slukket pc'er, tror I at den bruger nævne værdig strøm?

Nej, det drejer sig sikkert om nogle få mW (miliWatt), så det slår
næppe bunden ud af økonomien.

Min mus slukker godt nok sammen med computeren, så mon ikke din
kun går i "dvale"?

--
Jesper

Fra : JAM

Dato : 26-07-02 16:34

> [...]
med
> den, MEN er der nogen som ved om det kan være rigtigt at den står og

Min lyser ikke når den er slukket.

Mvh
Jakob

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-07-02 20:19

JFK wrote:
> [...]
> den, MEN er der nogen som ved om det kan være rigtigt at den står og "lyser"

Du skulle vil ikke havde den sluttet til en USB hub så den får strøm derfra?

Min slukker med PC'en, men en typisk PC trækker altså nogle få watt selv
når den er slukket på forsiden for der skal være lidt støm for at
suportere wake-on-lan o.lign.

Mvh

Bruno

Fra : J.F.K

Dato : 27-07-02 08:03

Nej den sidder på ps/2 stikket (er det måske en ulæmpe over for usb?)
Og nej min pc'er går ikke kun i dvale, den er slukket!!!
Kan det skyldes at jeg har AsusA7V266-E med alle det's instillingsmuligheder
i bios'en?
fx. så bruger jeg jo "keyboard on" og "mouse on" funktionen er det derfor
måske?

mvh. John

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 27-07-02 09:20

> Nej den sidder på ps/2 stikket (er det måske en ulæmpe over for usb?)

Ja, USB er helt klart at foretrække, hvis du kan undvære Power Up By PS/2
Mouse.

> [...]
> i bios'en?
> fx. så bruger jeg jo "keyboard on" og "mouse on" funktionen er det derfor

Jeps. Jeg har selv sat min til at kunne starte op ved tryk på keyboard.
Slår jeg denne funktion fra, slukker min mus helt.

> mvh. John

/Kenneth