pop-up reklamer
Fra : Jakob

Dato : 21-01-01 20:31

Er der noget (stabilt) software jeg kan bruge for at forhindre pop-up
reklamer, som er noget nær det mest irriterende der findes?

Jakob

Fra : CHRistian

Dato : 21-01-01 21:25

I Opera 5 kan du slå popups fra. http://www.opera.no

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,6: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/

Fra : Mikkel Madsen

Dato : 21-01-01 21:36

"Jakob" <nex@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noget (stabilt) software jeg kan bruge for at forhindre pop-up
> reklamer, som er noget nær det mest irriterende der findes?

Så vidt jeg husker, kan WebWasher gøre det, du
ønsker. Jeg har dog ingen personlige erfaringer med
det.

Se mere på:
http://www.webwasher.com/en/products/wwash/index.htm

Mikkel Madsen

"Det er vigtigere at have ret, end at få ret" - Nichroe

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-01-01 22:05

Jakob wrote :

>Er der noget (stabilt) software jeg kan bruge for at forhindre pop-up

Webwasher er din ven.... og så er den gratis.
http://www.webwasher.com

--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,