Lemhøje
Fra : Kai Eskildsen Møller

Dato : 28-07-02 20:07

Nordvest for Vestervig i Sydthy ligger en lille landsby Tygstrup.
Umiddelbart nord herfor skulle ligge en gård ved navn "Lemhøje". Jeg søger
oplysninger om gården, hvem der evt. har boet der. Og er det den samme som
på gamle kort er benævne som "smedie"?

--
m.v.h.
Kai Eskildsen Møller

Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 29-07-02 11:31

Jeg kan bekræfte at gården ligger som du beskriver.
Se i binær-gruppen under samme emne.
Hvem der har beboet ejendommen kan jeg ikke hjælpe dig med.

Med venlig hilsen

Poul Erik Vad Nielsen

Fra : JPo

Dato : 29-07-02 21:37

> [...]
> oplysninger om gården, hvem der evt. har boet der. Og er det den samme som

Det er ikke den samme bygning som smedien.

Prøv at gå ind her :
http://www.kms.dk/C1256AED004EA666/(AllDocsByDocId)/9030657D57304F5CC1256BAA
00416E6D

og klik på dt lille kort og fin Tygstrup.

Så kan du se hvorledes det ser ud i dag og dengang.
Der er lavet virkelig meget om.

mvh.
JPo