Pølsemand i Århus
Fra : Norma & Svend Nielse~

Dato : 26-07-02 19:24

Jeg videresendte denne efterlysning til min svoger, som har været pølsemand
i Århus i mange år, og så vidt jeg ved også for Børnenes kontor. Han har
forgæves prøvet at sende en mail til den adresse, som var opført i
efterlysningen (det har jeg også) og den er åbenbart forkert eller nedlagt.
Ønsker man stadigvæk at få oplysninger, venter jeg en reaktion fra dig
mvh norma@nielsen.tdc.adsl.dk

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 27-07-02 14:17

"Norma & Svend Nielsen" <norma@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nedlagt.
> Ønsker man stadigvæk at få oplysninger, venter jeg en reaktion fra dig

1. forsøg:

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<norma@post10.tele.dk>
(reason: 550 Invalid recipient: <norma@post10.tele.dk>)

Nå, det er en forglemmelse, så 2. forsøg:

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<norma@nielsen.tdc.adsl.dk>
(reason: 550 Host unknown)

..... Ja, det kan være svært at kommunikere, når man er tilbageholdende med
at benytte den korrekte adresse på Usenet - og det er da også irriterende
med al den SPAM der vælter ind i postkassen hver eneste dag.

Send mig venligst din svar-adresse direkte.
--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
genealogi@kulturel.dk [2100]

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 28-07-02 11:00

Jeg har lige hjulpet en med at at komme på bredbånd og af mulige adresser
der var at vælge imellem er jeg sikker på at der ikker var punktum mellem
tdc og adsl så adressens efternavn burde være @nielsen.tdcadsl.dk

Hans

Fra : Norma & Svend Nielse~

Dato : 28-07-02 18:21

Ja, selvfølgelig, men sommetider er det hovedet, andre gange er det
fingrene, men ok vi prøver igen
norma@nielsen.tdcadsl.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-07-02 22:17

Norma & Svend Nielsen <norma@post10.tele.dk> skrev bl.a.:

> Ja, selvfølgelig, men sommetider er det hovedet, andre gange er det
> fingrene, men ok vi prøver igen
> norma@nielsen.tdcadsl.dk

Jeg har tre gange - hidtil forgæves - forsøgt at kontakte Norma på tre
forskellige e-mail-adresser. Engang lykkes det vel nok jo, sagde Pinnochio.

--
Hilsen: Jørgen / www.hamigen.dk
(mails til mig er minus men)

Fra : Norma & Svend Nielse~