(OT?) Sim kopi
Fra : Claus Philipsen

Dato : 28-07-02 22:09

Er der en i Brønshøj der kan kopiere lille SIM over på en stor SIM ?

Mvh

Claus Philipsen

Fra : Brian Østergaard

Dato : 29-07-02 16:04

"Claus Philipsen" <ClausPhilipsen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en i Brønshøj der kan kopiere lille SIM over på en stor SIM ?
>
> Mvh
>
> Claus Philipsen

Hvorfor kontakter du ikke bare din udbyder og ber om et nyt stort kort ?

Med det er måske bare telefonbogen du vil have kopieret over ?

Du kunne jo også investere i et adapterkort så det lille kort kan passe i en
telefon som bruger et stort kort, f.eks fastmonterede Nokia´r. Så er
problemet løst og telefonbogen flytter med over.

Med venlig hilsen
Brian Ø

Fra : Claus Philipsen

Dato : 31-07-02 07:48

Brian Østergaard <mantabrianREMOVE@hotmail.com> wrote:

> [...]
> telefon som bruger et stort kort, f.eks fastmonterede Nokia´r. Så er
> problemet løst og telefonbogen flytter med over.

Øøeh undskyld mit spørgsmål var kortfattet og ufuldstændigt.

Ja det drejer sig om at kopiere telefonbogen fra mit lille SIM til
Hustruens nye store SIM-kort fra Telmore.

Mvh Claus

Fra : Brian Østergaard

Dato : 31-07-02 16:04

KLIP

> Øøeh undskyld mit spørgsmål var kortfattet og ufuldstændigt.
>
> Ja det drejer sig om at kopiere telefonbogen fra mit lille SIM til
> Hustruens nye store SIM-kort fra Telmore.
>
> Mvh Claus
KLIP

Nå det er bare telefonbogen du skal have kopieret

Hvis du ikke kan finde nogle som kan hjælpe dig, så er der jo nogle
telefoner hvor man kan kopiere simtelefonbogen til telefonens interne
hukommelse. Du kan så herefter skifte simkort og kopiere den tilbage.
Men i dit tilfælde kræver det jo at telefonen med den store kortholder kan
dette,eller at du kan trykke chippen ud af det store kort, og så skal du jo
også bruge en kort-adapter.

Med venlig hilsen
Brian Ø

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-07-02 16:33

Claus Philipsen skrev:

>Er der en i Brønshøj der kan kopiere lille SIM over på en stor SIM ?

Snakker vi om at få flyttet telefonbog og SMS-beskeder over til et nyt
kort (med nyt mobilnummer), eller snakker vi om, at få flyttet
mobilnummeret med over (dvs. lave en kloning)?

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Claus Philipsen

Dato : 31-07-02 07:48

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-07-02 08:59

Claus Philipsen skrev:

>Øøeh undskyld mit spørgsmål var kortfattet og ufuldstændigt.

Du behøver ikke give det samme svar 2 gange i samme tråd OG på email.
Hold venligst debatten her på usenet, læs evt.
http://www.usenet.dk/netikette/cc.html

>Ja det drejer sig om at kopiere telefonbogen fra mit lille SIM til
>Hustruens nye store SIM-kort fra Telmore.

Bare i tilfælde af, at du ikke er klar over det (og dad det er
sjældent med telefoner der bruger de store SIM-kort i dag):

Du kan "klikke" et lille SIM-kort ud af det store du har fået fra
Telmore.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : oxford

Dato : 31-07-02 22:53

> Er der en i Brønshøj der kan kopiere lille SIM over på en stor SIM ?

Hej
Du skal bare finde en med en mobil der kan kopiere simkort.
Jeg ved at ericsson 688 og Nokia 7110 kan dette, og der er sikkert også
mange andre modeller der kan.

Mvh. Flemming

Fra : Claus Philipsen

Dato : 03-08-02 10:38

Tak for jeres svar og kommentarer

Nu skal jeg bare finde manden med den gyldne telefon