hjælp "Blokeret permanent"...?
Fra : Get2Net

Dato : 28-07-02 15:17

Hejsa...

Jeg fik min operatørlåsekode fra Tella i dag...men kom til at taste forkert
3 gange...nu skriver Tella at men kun har 3 forsøg ellers er telefonen
permanent blokeret...kan det være rigtigt...

Hilsen Peter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-07-02 15:33

Get2Net skrev:

>Jeg fik min operatørlåsekode fra Tella i dag...men kom til at taste forkert
>3 gange...nu skriver Tella at men kun har 3 forsøg ellers er telefonen
>permanent blokeret...kan det være rigtigt...

Hvilken telefon er der tale om?

PS! Du hedder "Get2Net" - det er vidst en fejl, ikke?

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Peter M

Dato : 28-07-02 15:38

Det er en Nokia 3310...

Fra : helloo.dk

Dato : 28-07-02 15:45

Næ.. hør nu her Lasse.. han skriver altså hilsen Peter.. så han må jo hedde
Peter og ikke Get2Net... Så det er nok ikke en fejl..

Fra : Peter M

Dato : 28-07-02 15:45

Ja det var en fejl...men er der nogen der kan hjælpe mig....men telefon er
en nokia 3310..

Hilsen Peter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-07-02 16:35

Peter M skrev:

>Ja det var en fejl...men er der nogen der kan hjælpe mig....men telefon er
>en nokia 3310.

Hvilken fejl får du? Hvad sker der når du fortsat prøver at indtaste
koden?

Fra : Peter M

Dato : 28-07-02 16:37

Så skriver den "not allowed" og genstarter...

Hjææælp

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-07-02 16:49

Peter M skrev:

>Så skriver den "not allowed" og genstarter.

Og det gjorde den ikke de første 3 gange?

Jeg skal faktisk ikke kunnet sige, om man uden noget udstyr kan
"nulstille" denne tæller - men jeg tror det desværre ikke.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-07-02 16:34

Dan skrev:

>Næ.. hør nu her Lasse.. han skriver altså hilsen Peter..

Korrekt, men man bør skrive sit navn i headeren "From".

>så han må jo hedde
>Peter og ikke Get2Net... Så det er nok ikke en fejl..

Det tror jeg nu det er - jeg kan ikke forestille mig, at Peter mener,
at der skal stå:

From: "Get2Net" <Peter.r.mortensen@get2net.dk>

i hans headers.

Jeg har set det før - det er ofte fordi der er blevet rodet rundt i
"profilnavnet" og "afsendernavnet" i opsætningen.

Fra : Peter M

Dato : 31-07-02 17:51

Hejsa..

jeg vil bare lige sige at det kan godt lade sig gøre låse den op..med det
rigtigt udstyr..

Hilsen Peter

Fra : Mr. Larsen

Dato : 31-07-02 18:06

"Peter M" <Peter.r.mortensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa..
>
> jeg vil bare lige sige at det kan godt lade sig gøre låse den op..med det
> rigtigt udstyr..
>
> Hilsen Peter