Hjemmeside igen
Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 27-07-02 10:45

Hejsa

Jeg er som sagt i fuld gang med min hjemmeside. Jeg regner med at mit domæne
er klar i næste uge. Hvis der er noget der har lyst til komme med ideer og
teste siden er mere end velkomne til at sende mig en mail.

Hilsen

Jan
jbm@jbmsoft.dk
www.jbmsoft.dk

Fra : lars mjaaland

Dato : 17-08-02 15:13

der ligger flere gratis chats som java-aplikationer på nettet, jeg vil
prøve at finde en og vende tilbage
lars

--

Lars Mjaaland