bumser?
Fra : slet 2MENA

Dato : 29-07-02 14:10

Jeg skriver da jeg er en ung mand (23 år) som har et lille "problem".
Jeg har mange knopper/bumser på brystkassen samt ryggen.
I mine teenageår havde jeg tendens til bumser i ansigtet, og først
efter puberteten er det kommet på brystkassen.

Er der nogle som har kendskab til et middel/creme.

MVH

Henrik

Fra : Anne Stokholm

Dato : 05-08-02 19:46

"slet 2MENA" <hansehen@2MENAmail.tele.dk> wrote in message
> Er der nogle som har kendskab til et middel/creme.

Nej egentlig ikke, men jeg synes at du skal kigge dig lidt omkring på
netdokter.dk's debat om bumser. Der er sikkert noget at hente.

Held og lykke!

Anne Stokholm

Fra : Inger

Dato : 07-08-02 17:55

"slet 2MENA" <hansehen@2MENAmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter puberteten er det kommet på brystkassen.
>
> Er der nogle som har kendskab til et middel/creme.

Prøv med Tea Tree Oil!
Du skal købe dig en vaskesæbe med det i og så vaske dig med det på de
udsatte steder _hver_ dag.
Det vil tørre de fleste af dem ud og du vil opleve at der bliver færre af
dem!
Netto har jævnligt produkter med Trea Tree Oil på tilbud i deres ugeavis,
ellers kan de godt være lidt dyre, ned de virker!

Du kan i tilgift købe en lille "spotstick" i Matas, også med Tea Tree Oil i.
Den kan du smøre på de ekstra slemme!

Held og lykke med det!

Inger

PS: Det vil nok være klogt at lave en lille allergitest før du går i gang
med behandlingen:
Du tager noget koncentreret sæbe og smører på huden på indersiden af albuen
(Altså der hvor de tager blodprøver og så'n, ik . Hvis du bliver rød og
irriteret kan du prøve at fortynde sæben lidt. Slår du stadig ud kan du ikke
bruge sæben, men formentlig stadig "Spotstick'en"