Køb af hvidmetal
Fra : Anders Lund Jensen

Dato : 26-07-02 23:26

Hej

Er der nogle som kan fortælle hvor jeg kan købe hvidmetal til støbning af
blink.

Venlig Hilsen
Anders Lund Jensen
Esbjerg

Fra : Michael Boysen

Dato : 26-07-02 23:58

Anders Lund Jensen skrev:
> Er der nogle som kan fortælle hvor jeg kan købe hvidmetal til støbning af
> blink.

Hej Anders

Jeg kan anbefale dig at prøve google.com en anden gang - Det tog mig omkring
1 minut at finde:
http://www.linaa.dk/ , hvor 1 kg. hvidmetal koster 223.75 kr. incl moms.

Venlig hilsen
/Michael Boysen

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-02 08:05

"Michael Boysen" <rokkerne@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Anders
>
> Jeg kan anbefale dig at prøve google.com en anden gang - Det tog mig
> [...]

så er det dælme osse betalt da!

Fra : Michael Boysen

Dato : 27-07-02 11:13

Søren Sidevind skrev:
> så er det dælme osse betalt da!

Ja jeg ved ikke hvad den slags koster normalt

Kom også til at tænke på om det var det Anders søgte - Der er vel
forskellige blandinger til forskellige formål?

Venlig hilsen
/Michael Boysen

Fra : Michael Boysen

Dato : 27-07-02 11:15

Anders Lund Jensen skrev:
> Er der nogle som kan fortælle hvor jeg kan købe hvidmetal til støbning af
> blink.

Du kan også prøve Ækvator sport i Odense. De har ihvertfald en del "byg selv
grej" samt en hjemmeside.

Venlig hilsen
/Michael Boysen

Fra : Hugo Hansen

Dato : 27-07-02 14:31

Du skal købe den rigtige legering, den hedder Frederik VIII, og kan skaffes hjem gennem din jern & stål forhandler
Men den er dyr, fordi der er ca 80 % tin og ca 3 % kobber, derfor er den også stærk (sej).
Venlig Hilsen
Hugo Hansen