Gravsted
Fra : L&F

Dato : 29-07-02 19:00

Kære alle sammen
Det er måske helt åndsvagt at spørge om, men er der nogle af Jer, der har
billeder af gravsteder fra Jeres elskede afdøde dyr?
På nettet? Links? Eller vil I være så søde og sende dem til mig direkte,
hvis I har nogle?
På forhånd mange tak.
Og igen tak for alle Jeres søde hilsner i forbindelse med Bibi's død.

MVH
L&F

Fra : L&F

Dato : 29-07-02 19:58

Undskyld, jeg glemte noget...
Hvis der i øvrigt er nogle af jer, der har forslag til indretning af
gravsted, der behøver ikke at være billeder, men blot ideer. Hvis I kan
komme på noget, eller har haft tanker i den retning, så vil jeg meget gerne
høre om dem.
Mine tanker indtil nu er, at jeg vil lave en lille bitte hæk af buksbom, og
inden for hækken, i gravstedet, skal der plantes miniatureroser i et
hjerte. Jeg vil samtidigt sætte blomsterløg, som til næste år vil blomstre
før roserne. Også i et hjerte, naturligvis. Hun skal selvfølgelig også have
en sten, som jeg vil bestille hos en stenhugger.
Det var mine tanker indtil nu. Men jeg er stadigt meget "tummelumsk" over
dagen i går, plus at jeg ikke har sovet meget. Så jeg vil blive meget
taknemlig, hvis I har noget at bidrage med, på skrift i NG'en eller som
billeder, det er ligemeget. Jeg vil være Jer dybt taknemlige uanset.
Igen tak for Jeres forståelse omkring Bibis død.

MVH
L&F

Fra : Jylland's Norske Sko~

Dato : 29-07-02 21:37

Hej

Også stor medfølelse fra os.

Da vor første fælles kat - en hvid huskat - døde, plantede et - dengang -
meget lille egetræ i haven ved kattens grav. Siden har Ymer fået selskab af
flere katte og nyfødte killinger, der ikke klarede den første styrkeprøve,
og træet er nu vores private mindested for vore katte.

Mange hilsener fra

Knud

--
Jylland's Norske Skovkatte
v/ Anna-Lise Bjerregaard & Knud B. Jørgensen

Tlf. 75 60 18 99 eller 20 32 93 34
E-mail: Jylland@mail1.stofanet.dk
Homepage: http://home1.stofanet.dk/Jylland

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 29-07-02 20:13

Hej L&F ( hvad hedder du egentlig ??)

Der findes en hjemmeside som hedder http://www.rainbowbridge.com

Der er bl.a. mulighed for et "online gravsted" .. umiddelbart er det
meget "amerikansk" og det koster 25$ om året .. men der er billeder og
søde vers osv. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget ?

Knus fra Pia
--

Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : L&F

Dato : 29-07-02 21:13

Hej Pia
Tak for linket
Pia Lihme Petersen <Pia@Lihme.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4593c0$0$1568$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej L&F ( hvad hedder du egentlig ??)
Jeg ville egentlig gerne fortælle det, men pga. telefonterror igennem de
sidste 15 år, så har jeg taget mange forholdsregler, og er derfor nødsaget
til at være anonym.

> [...]
> meget "amerikansk" og det koster 25$ om året .. men der er billeder og
> søde vers osv. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget ?
Jo, det er en sød side. Men omvendt finder jeg ikke, at den har noget med
mig og Bibi at gøre. Hvis jeg boede i New York uden adgang til have, så...
(altså, det er ikke ment på nogen dårlig måde)
Men Bibi ligger her i min have, lige uden for mit kontorvindue, og jeg vil
bare så gerne lave en lille sød have til hende.
Kære Pia, det var en dejlig tanke, men det var noget andet, jeg ledte efter.
Mange tak for dit brev, det er dejligt at vide, at der er een, der tænker på
Bibi og jeg.
MVH
L&F