Test ....bare ignorer mig :-)
Fra : Jette Nielsen

Dato : 27-07-02 20:56

Jeg VIL simpelthen finde ud af hvorfor den laver så store mellemrum når
man skifter linie i vores online newsreader på nettet.

Nu sender jeg derfor lige denne test, for at se om jeg har fundet fejlen

Mvh. Jette

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 27-07-02 21:05

Altså, vi kan da ikke bare ignorere vores guru
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 27-07-02 21:26

"Denise" skrev:
> Altså, vi kan da ikke bare ignorere vores guru
> Hilsen Denise

hihi! Well, nu lykkedes det jo mig at ignorere Jer godt og grundigt
fredag aften, så egentlig har jeg vel fortjent det :-}

Mvh. Jette
- der stadig grimmer sig

Fra : Jette Nielsen

Dato : 27-07-02 22:05

> hihi! Well, nu lykkedes det jo mig at ignorere Jer godt og grundigt

> fredag aften, så egentlig har jeg vel fortjent det :-}

> Mvh. Jette

> - der stadig grimmer sig

Jeg tester lige med et svar her, for at se om min ændring har positiv
effekt mht. de dobbelte linieskift

Fra : Jette Nielsen

Dato : 27-07-02 22:19

> hihi! Well, nu lykkedes det jo mig at ignorere Jer godt og grundigt
> fredag aften, så egentlig har jeg vel fortjent det :-}
>

> Mvh. Jette
> - der stadig grimmer sig

Nu bliver jeg snart ked af det hvis ikke den vil som jeg vil