Tak for en hyggelig aften!
Fra : Mette Jensen

Dato : 26-07-02 21:10

He he... Grit glemt vist at tælle kattekillinger inden jeg gik! Nå, jen
lovet at være god ved den.....

Ellers tak for en rigtig hyggelig hyggelig aften! Synd jeg måtte gå så
tideligt! Jeg glæder mig allerede til næste gang.

Godaften
Mette

Ps: Jeg bor altså i Lyngby.... Jeg skulle ikke HELT til jylland, hvis nogen
troede det.....

www.kashmir.yaboo.dk

Fra : nitsen

Dato : 26-07-02 23:09

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> skrev

> He he... Grit glemt vist at tælle kattekillinger inden jeg gik! Nå, jen
> lovet at være god ved den.....

Jep - hun har slet ikke opdaget katnapperne har været der *gggg*

> Ellers tak for en rigtig hyggelig hyggelig aften! Synd jeg måtte gå så
> tideligt! Jeg glæder mig allerede til næste gang.

Tak i lige måde og tak til alle for en masse hyggelig snak - tak til Grit
fordi hun lagde hus til - det har været
rigtig hygsomt - bestemt ikke sidste gang jeg dukker op til kattetræf §

Mvh

Anita og Randi

Fra : Grit Wessel

Dato : 26-07-02 23:40

> Ellers tak for en rigtig hyggelig hyggelig aften!

Selv tak, jeg synes også, at det har været rigtig hyggeligt - også tak til
Jer andre (og specielt til kagebagerne).

Anita M har taget et billede af Galadriel, jeg simpelthen bliver nødt til at
dele med Jer andre (jeg går ikke ud fra, at det gør noget, Anita?). Det kan
ses her:
http://makeashorterlink.com/?S1F326D51

MVH Grit - der rigtig skal smovse kage i morgen

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-07-02 23:46

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> dele med Jer andre (jeg går ikke ud fra, at det gør noget, Anita?). Det

LOL! "Han løb DEN vej"

Sikke dog et sjovt billede!!!

Hilsen
Lisbeth
(der ikke er SPOR misundelig over ø-boernes kattetræf)

Fra : Grit Wessel

Dato : 26-07-02 23:47

P.S. Jette, hvor blev du af? Var det ikke meningen, at du skulle have været
her også?
Jeg havde ellers tænkt mig at jeg skulle skamrose dig for dit store arbejde
på vores hjemmeside!

MVH Grit

Fra : Lene Vang

Dato : 27-07-02 00:22

Ja tak! Grit for at du ville ligge hus til denne hyggelige aften. Det har
været hyggeligt at snakke med Jer alle sammen, vi ses vel til Taastrup
udstillingen?????

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Jette

Dato : 27-07-02 09:06

"Grit Wessel" skrev:
> P.S. Jette, hvor blev du af? Var det ikke meningen, at du skulle have
været
> her også?

Jeg har sendt dig en undskyldning privat, men jeg fortjener også at
blive sat i gabestokken på "torvet", så nu får du lige en offentlig
undskyldning her også

Vil gerne sige til Jer alle, at jeg desværre fuldstændig havde svedt det
ud ... det har mange årsager, og jeg skal ikke kede Jer herinde med
detaljerne - men I skal vide at jeg ærgrer mig gul og grøn, for jeg
eeelsker kattetræf!

Mvh. Jette
- der føler hun virkelig er gået glip af noget! *suk* Øv!

Fra : Grit Wessel

Dato : 27-07-02 10:27

> Jeg har sendt dig en undskyldning privat, men jeg fortjener også at
> blive sat i gabestokken på "torvet", så nu får du lige en offentlig
> undskyldning her også

Hej Jette

Nu må du ikke ærge dig alt for gul og grøn. Du er tilgivet og der kommer
sikkert snart et andet kattetræf.

MVH Grit

Fra : nitsen

Dato : 26-07-02 23:47

> [...]

at
> dele med Jer andre (jeg går ikke ud fra, at det gør noget, Anita?). Det

Selvfølgelig må du dele billedet med andre §.

Mvh

Anita og Frode der slår mave efter at have fyldt lidt i sin "slunke" vom og
Agnes der hviler ud efter at have haft fræs hele aftenen.

Fra : Anita Christensen

Dato : 27-07-02 00:39

Også tak for en dejlig aften herfra. Det var rigtig sjovt at hilse på jer
alle sammen

Og kanont billede af Galadriel!

Mange hilsner
Anita C (og Jumpy der takker Camilla for næsemøzzet som jeg naturligvis gav
ham så snart jeg kom hjem)

Fra : Nina El Falaki

Dato : 27-07-02 03:27

Hihi, hvem mon hun peger fingre af?

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : marianne hellemose

Dato : 27-07-02 07:53

Det er nok meget godt at der er langt fra Lolland til
Holte, for jeg er altså ikke sikker på at jeg kunne
"nøjes" med at tage et billede af Galadriel, hun får virkelig
"katnapper" gener til rumsterer

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 27-07-02 08:00

Hihi, sikke dog et herligt billede
I øvrigt er hun dælme lækker.

Ærgerligt at jeg ikke kunne komme, men nu vil jeg meget snart drage mod
det Jydske og se, og forhåbentligt også rage på, Mowgli.
Hold jer nu i skindet til jeg kommer hjem til tasterne på torsdag
aften/fredag morgen.

Kate

Fra : Denise

Dato : 27-07-02 08:43

Hej Grit og alle jer andre
Også tak for en dejlig aften herfra, med kager, cola og chips, puha. Dejligt
at få kælet, nusset og leget med misserne, for det er jo mor her der står i
den anden ende af bambuspinden
Sjovt at lære en masse nye at kende og få sat levende ansigter på, det må vi
snart gøre igen.
Hilsen Denise

Fra : Mette Jensen

Dato : 27-07-02 20:10

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev

> Anita M har taget et billede af Galadriel, jeg simpelthen bliver nødt til
at
> dele med Jer andre (jeg går ikke ud fra, at det gør noget, Anita?).

Sjovt.... der kører en sang i hovedet på mig... Min kat den danser tango,
tango, tango.....

> MVH Grit - der rigtig skal smovse kage i morgen

Det må høre med til at lægge hus til

Mette

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 27-07-02 06:27

On Sat, 27 Jul 2002 00:39:47 +0200, "Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk>
wrote:

> [...]
>dele med Jer andre (jeg går ikke ud fra, at det gør noget, Anita?). Det kan

   Nu med kongfukat? ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Ann K

Dato : 27-07-02 10:46

Hejsa.
Ja - jeg siger osse tak for en hyggelig aften... desværre lykkedes det
jo ikke at få overbevist hverken den lille hankilling eller Phizackerley
om at de skulle lægge sig ned i min rygsæk... Hmmm - nok meget godt
alligevel
Hjemme blev jeg gennemsnuset af hele Banden... og Saga har åbenbart lært
noget af Melissa - i hvert fald så hvæsede hun af mig, fordi jeg lugtede
af fremmede katte! Nu står hun og hvæser af vasketøjskurven, hvor jeg
har lagt tøjet ned i

Mvh Ann - der har 4 vildt ophidsede missere siddende i vindueskarmen...
solsortens unger er i gang med flyvetræningen Nej - ingen af Banden
skal ud idag....

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-07-02 15:28

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ps: Jeg bor altså i Lyngby.... Jeg skulle ikke HELT til jylland, hvis
nogen
> troede det.....

Hæ, nej jeg drillede bare, jeg vidste godt, du var den der boede tættest på

Mvh. Else.

Fra : Mette Jensen

Dato : 27-07-02 20:07

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@post.tele.dk> skrev:

> nogen
>
> Hæ, nej jeg drillede bare, jeg vidste godt, du var den der boede tættest

Ja ja... Jeg drillede bare lidt tilbage

> Mvh. Else.

Mette

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-07-02 15:40

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ps: Jeg bor altså i Lyngby.... Jeg skulle ikke HELT til jylland, hvis
nogen
> troede det.....

Hæ, nej jeg drillede bare, fordi jeg vidste, du var den der boede tættest på

Mvh. Else - der også takker for en hyggelig aften, hvor jeg bl.a. fik lært
lidt om udstillinger. Og til Hanne og Lars: Tusind tak for lækker mad

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-07-02 15:41

Fra : Lars Dahl

Dato : 27-07-02 17:13

Jeg vil da også lige tilslutte mig koret, og sige pænt tak for igår - og
undskyld, jeg glemte hammeren....

Mvh. Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-07-02 22:13

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev...
> Jeg vil da også lige tilslutte mig koret, og sige pænt tak for igår - og
> undskyld, jeg glemte hammeren....

Hmmm - ve' nu ikke rigtig om det ikke også var bedst, at den blev hjemme...
)
Og tusind tak for i går fra mig også, Grit - det var hyggeligt at møde jer
alle!

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Ann K

Dato : 27-07-02 22:34

>Hmmm - ve' nu ikke rigtig om det ikke også var bedst, at den blev
hjemme...
)

Jamen Jan var jo ikke med, Camilla... hvad skulle du så med hammeren???

Undrende hilsner, Ann

Fra : Pia J

Dato : 28-07-02 07:09

> Jamen Jan var jo ikke med, Camilla... hvad skulle du så med hammeren???

Jeg skulle netop til at spørge om det samme, Jan turde jo ikke komme og vise
os, hvordan man bruger den - nånej, det KAN han jo slet ikke.... <satanisk
smil>

Men tak for sidst. Hvis jeg nogensinde laver kattetræf ude på 5. pløjerække,
så lover jeg at stille en gummihammer til rådighed, så han kan få sig en lur
når snakken går højest...

Eller også må han gå udenfor og klikkertræne Molly.

:Pia

Fra : Hanne Dahl

Dato : 28-07-02 07:47

Hej Ann
Det kan godt være jeg er en af disse "dumme" katte-kvinder,
som samtidig er gift med og bor med Lars....... Jeg troede lige
for starten at hammeren skulle bruges til/på os kvinder ) Ser
du lige som katte spillet*S* Men hva´ved jeg ?! *G*
Ellers er Lars ikke dum til at bruge en hammer til det rigtige formål
nemlig at slå søm i. Det andet kender jeg ikke noget til *G*

Katte hilsner Hanne Dahl og manageriet.
Ann K <tsars@os.dk> skrev i news:ahv3kl$t7s$1@sunsite.dk

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 28-07-02 10:31

Hej alle sammen

Nu hvor jeg endelig er kommet op efter en hård dag i byen. Vil jeg da også
gerne tilslutte mig koret og sige tak for sidst til alle der var med hos
Grit. Og tak til Lars for mit billede :)

Hilsen Randi

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 27-07-02 15:41