Lillebror update
Fra : Betina & Brian

Dato : 26-07-02 14:45

Hejsa,

Så er han faldet helt til

Der er gang i den lille gut, og han leger - nogle gange for vildt - med
Tarzan. Men det styrer de selv. Der er intet ondt i deres leg, så vi
tager det stille og roligt. Han er en rigtig frækkert og har endnu ikke
lavet nogle ulykker, men den anden dag lå han og sov på det højeste skab
i stuen. Hvordan den lille gut er kommet derop, det må guderne vide, men
ellers opfører han sig som en killing skal gøre. Han sover i sengen hos
os hver nat, og elsker at putte. Han virker meget madglad og spise også
lystigt derud af. Når vores dyrlæge kommer tilbage, så skal han lige en
tur derned sammen med de andre, vaccinationstiden er nær for dem alle.

Alt i alt går det godt med ham. Han virker rigtig glad for at være her,
og det glæder os meget.

Hilsen

Betina & Brian

Fra : marianne hellemose

Dato : 26-07-02 17:14

Hej Betina & Brian
Det er bare skønt at de har så stor glæde af hinanden
Tarzan og Oscar, det giver vel også Elvis lidt fred, at
Tarzan har en at lege "vilde dyr" med. Selv om jeg ind
i mellem synes at der er for stille her, er jeg MEGET
glad for at det lykkedes at få hele Fam. Tortie ud i så
gode hjem

mange hilsner
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 26-07-02 21:20

Det er skønt at høre at det går godt med Tarzan og Oscar. Nogle gange
undres man jo over de ting de kan, men man vænner sig vel

Kate