præsentation+svar til vil ikke spise
Fra : Birgitte

Dato : 15-02-01 21:34

hej NG
ja, jeg er ny i denne gruppe --og vil hermed forsøge en rimelig kort
præsentation.
Jeg har haft med heste at gøre "on and off" det meste af mit liv. d.v.s
efter en årelang "off" fik jeg mulighed for at holde hest igen. Hvilket er
blevet til 5.
3 fortrinsvis køreheste:
1 hollandsk Groningen type, hoppe, 10 år.
1 Nordsvensk hest, vallak,5 år.
1 pony, meget araber præget,er utrolig velkørende, vallak, ca. 20 år.
2 plage fra som.99:
1 hingst, reg. Quarter hest efter Eyema Doc Two.
1 hoppe efter samme hingst, men med en Dv hoppe.
Er der nogen her i ng der ved om man evt. kunne få hoppen registreret som
Dv.?

Et foreslag til den ikke spisende plag------ har I forsøgt med Dan Grønts
Fiberlux? det er specielt udviklet til unge heste og drægtige hopper. evt.
med småtskårede gulerødder blandet i som lokkemad. Noget jeg selv har haft
held med, blande maden med Salmin med mintsmag (urgh)
mvh Birgitte

Fra : Mulle

Dato : 15-02-01 23:22

Hej Birgitte!

Hvordan har du dog fået fat i en Gröningen og en NSV(nordsvensk hest)??

Disse 2 racer er mine ynglinge og har søgt over hele DK for at finde dem men
intet resultat. Jeg har også en stor interesse inde for Jyden, så jeg vil
håbe du kan hjælpe mig.

Gitte