Den nye prins
Fra : Mia

Dato : 27-07-02 17:55

Hej!
Er der nogen der ved hvad den nye prins skal hedde?

Fra : Finn

Dato : 27-07-02 18:15

"Mia" <mia.hansen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Er der nogen der ved hvad den nye prins skal hedde?

Ja han skal hedde Poul Ingofl Lerchenborg Finger men vil bare blive kaldt
Prins Pil-finger

Finn

Fra : Mia

Dato : 27-07-02 18:52

Ja men det tror jeg også meget på!! Ha ha

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-07-02 18:39

"Mia" <mia.hansen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:3d42d035$0$117$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej!
> Er der nogen der ved hvad den nye prins skal hedde?

Ja - det ved Alexandra og Joakim formentlig - men de
vil vist ikke fortælle det......

Det er ihvertfald hvad sladderbladene har
fundet ud af indtil videre........

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Jeannette

Dato : 27-07-02 18:46

"Jan Vestergaard"
> Det er ihvertfald hvad sladderbladene har
> fundet ud af indtil videre........

Jamen nu husker folk vel det, som de lovede højt og helligt da Prinsesse
Diana døde og som de igen lovede da Stig Tøfting var lagt ud i pressen for
et par måneder siden...Nemlig IKKE at købe sladderblade.......

For folk står vel ved, hvad de siger og lover, ikke????? Det kan da ikke
ændres, bare fordi der kommer en lille ny verdensborger til......

Jeannette

Som VED at tvprogrammerne findes både på nettet og på TTV.......

Fra : manse

Dato : 31-07-02 15:20

Fra : \(6100\) Ove

Dato : 01-08-02 14:42

"Mia" <mia.hansen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Er der nogen der ved hvad den nye prins skal hedde?