madpakker
Fra : Jan & Connie Jensen

Dato : 28-07-02 14:03

Ved ikke lige om det er det rigtige sted.

Mit spørgsmål og der er nogen der har nogle gode forslag til et komme i
madpakke, da vores datter på 7år ikke gider at spise rugbrød

Hilsen
Connie og Jan
forældre til
Sajsa, Maj og THeis

Fra : Sander

Dato : 28-07-02 15:06

"Jan & Connie Jensen" <cj-soft@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Ved ikke lige om det er det rigtige sted.
>
> Mit spørgsmål og der er nogen der har nogle gode forslag til et komme i
> madpakke, da vores datter på 7år ikke gider at spise rugbrød

Grovboller eller franskbrød (sandwich) m. miracelwip, salat og hamburgeryg
(eller hvad pålæg hun nu kan lide), evt. en skive agurk / tomat. Knækbrød,
både som klapsammen og alene m. diverse pålæg.
Toast m. forskelligt fyld : Skinke & ost, bananer osv.
Pitabrød m. fyld.

Tilbehør:

En skrællet gulerod. Et stykke frugt. Bønnespirer. Rosiner.
Evt. en muslibar eller andet sødt.

Det var lige, hvad jeg kunne komme i tanke om. Hvis du kombinerer disse
ting, skulle det kunne lade sig gøre, at få en varieret madpakke i løbet af
ugen. Du kan sikkert selv finde på mere.

Kan hun heller ikke lide rugklapper ? Eller Rugfler ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : PH

Dato : 28-07-02 18:14

Prøv evt. at kigge på http://www.spisesiden.dk/

mvh Pia

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 29-07-02 16:08

Hej..

Vi kommer ofte rester fra aftensmaden i madpakken dagen efter, sammen med en
gaffel. Det er meget populært!! Og hvis jeg så også har "flottet" mig og
købt en lille yoghurt, så er han lykkelig

Hej fra Sandra

Fra : Jeannette

Dato : 03-08-02 01:56

"Jan & Connie Jensen" skrev
> Mit spørgsmål og der er nogen der har nogle gode forslag til et komme i
> madpakke, da vores datter på 7år ikke gider at spise rugbrød

Man kan komme alt i en sandwich. Hvad gør i der hjemme til frokost>??

Leverpostej, pølse, salat, æg, skinke, kylling osv...
Kombineret med nogle vindruer, en lille pakke rosiner som slik, en gulerod
skåret i mindre stænger, en kiks med ost, samt ostestænger skåret af en
lillebrorost.

Det er i hvert fald hvad jeg ser ungerne i min børnehave med, og det ryger
ned hver dag.

Undgå for meget sødt. Nogle institutioner har en politik omkring det. Men
meget af det er dyrt, og kan egentligt godt undværes.

Gør den indbydende, lækker og pak det hele ind hver for sig, sådan det ikke
ligger og "væder" hinanden.

Jeannette