Netscape vs. Internet Explorer
Fra : SirWheels

Dato : 17-01-01 15:56

Hvor på nettet finder jeg test af de to store browsere? Jeg er godt på vej
til at skifte til Netscape, men vil gerne lige læse nogle tests først inden.

Jeg vil da også gerne høre folks meninger her i gruppen. Hvad synes I om
dem? Fordele/Ulemper?

mvh
SirWheels

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 17-01-01 16:00

On Wed, 17 Jan 2001 14:56:24 GMT, "SirWheels"
<madbusiness@_remove_post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg vil da også gerne høre folks meninger her i gruppen. Hvad synes I om

Netscape: Alt for langsomt, og specielt version 6.0 er fyldt med fejl.
IE: Er nogenlunde, men laver tit fejl på sider + det fylder og Outlook
Express kan jeg ikke lide (ok man kan bruge et andet mailprogram, men
jeg ville lige nævne det).
Opera: Bruger jeg. Er hurtigt, men der er desværre nogle bugs.

konklusion. Der er intet perfekt program. Jeg er derfor gået efter det
der er hurtigst, og kan sættes op som jeg vil.

Fra : N/A

Dato : 20-01-01 00:08

Fra : SirWheels

Dato : 20-01-01 00:08

> Skifter du fra IE? Hvis, hvorfor?
Havde tænkt på det, fordi jeg synes den er grim *GG* og jeg ved godt man
bare kan downloade skins fra www.neoplanet.com men så kommer der jo reklamer
med og det gider jeg ikke... men jeg tænkte nu også på et andet kombineret
News+Mail-program.

--
Hilsen/Regards
SirWheels