HJÆLP: Ftp server på speedstream 2601
Fra : Preben Christensen

Dato : 26-07-02 20:36

Hjælp

Hvad gør jeg mon forkert.
Jeg ahr sat ftp-server op i Prædefinerede NAPT server med den rigtige
ip-adresse men andre kan ikke komme på min ftp server. Er der andre steder
den skal sættes op osse jeg kan komme på den lokalt så programmet fejler
ikke noget

Hilsen Preben

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 26-07-02 20:59

"Preben Christensen" <christensendunder@mail.tele.dk> har med klæbrige
fingre ramt tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

> [...]
>den skal sættes op osse jeg kan komme på den lokalt så programmet fejler

Er der evt. noget her, der kan hjælpe ?
http://www.dsl-faq.dk/program/ftpserver.asp

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : Preben Christensen

Dato : 26-07-02 21:13

Hej Simon

Tak for hjælpen jeg havde skrevet 196 i stedet for 192 det tog lang tid at
se denne fejl