[PHP] Problem med dirlister
Fra : Mads Frandsen

Dato : 15-02-01 19:05

Hejsa

Jeg har det her script som lister thumbs for alle billederne i en dir.
Jeg vil nu gerne have delt mine billeder op i grupper sådan at det er
lidt lettere at holde styr på. Mine grupper er i forskellige
biblioteker og jeg kan også godt liste hver bibliotek for sig...

Mit problem er så at jeg gerne ville have listet alle billederne i
alle bibliotekerne, men hvordan gør jeg det??

mvh - og tak for hjælpen
Mads

Fra : John Mørck Hansen

Dato : 15-02-01 21:01

Hej Mads

Bruger du en database eller bruger du flatfile ?

John =

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 15-02-01 21:15

http://www.php.dk/download/filer/24.txt