Cookie settings
Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 26-07-02 22:51

Findes der en simpel måde hvor man vha ASP kan finde ud af om den besøgendes
browser understøtter cookies eller ej?

De eneste eksempler jeg har kunnet finde, kræver at man sætter en cookie,
redirecter til en anden side og ser om cookien stadig eksisterer.
Den løsning passer ikke lige alt for godt til det jeg skal bruge den til, så
jeg håber der er nogen der har en bedre løsning?

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 27-07-02 11:01

> [...]
> Den løsning passer ikke lige alt for godt til det jeg skal bruge den til, så
> jeg håber der er nogen der har en bedre løsning?

Kan man ikke bare gøre det på samme side? Sætte en cookie i en linie, og tjekke for denne i næste?

Mvh Mark
---
Postet via www.improve.dk

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 27-07-02 19:31

> Kan man ikke bare gøre det på samme side? Sætte en cookie i en linie, og
tjekke for denne i næste?

Det var også min første tanke. Men cookien kan fint sættes og aflæses, hvad
enten brugeren har slået cookies til eller fra.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 28-07-02 12:18

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> wrote in message
> Det var også min første tanke. Men cookien
> kan fint sættes og aflæses, hvad enten brugeren
> har slået cookies til eller fra.

Sæt cookien på en side og prøv at aflæse den på en anden.

--
Jakob Andersen