ScrollDown-menu over frames?
Fra : Morten

Dato : 28-07-02 16:37

Jeg skal have en scrolldown menu i mit øverst frame. Men menu'en
jeg havde fundet kan ikke "krydse" over i det næste frame! Så det
går nærmest "bagved" det næste frame :(

En der kender en scrolldown menu som kan køre over flere frames?

Plz hjælp mig, det er det sidste led på mit site ^_^

/ Aslo /

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-07-02 17:52

<http://www.milonic.co.uk/menu/frames/>

Fra : Morten

Dato : 29-07-02 10:17

Tak for hjælpen - men nu kan jeg ikke få knapperne til at virke !
Når man bruger dem skal nogle af dem fx åbnes i hele framet hvor andre
derimod skal åbne i et bestemt frame...

Lige nu prøver alle linkzne at åbne i det nederste frame, og linket virker
heller ik :(

Kan nogen hjælpe ? :)

,"Start - Newz", "index.html",,,0 < det er sådan det ser ud nu !

/ Aslo /

P.S - elsker udfordringer :D

Fra : itgrafen

Dato : 07-08-02 08:24

"Morten" skrev d. 28-07-02 16:37 dette indlæg :
> [...]
>
> En der kender en scrolldown menu som kan køre over flere frames?
>
> Plz hjælp mig, det er det sidste led på mit site ^_^

hej aslo

hvis du vil betale for en menu, kan du prøve at kigge her
http://www.coolfocus.net/

vh
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 08-08-02 21:17

"itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hvis du vil betale for en menu, kan du prøve at kigge her
> http://www.coolfocus.net/

Men hvorfor betale for noget som andre tilbyder gratis?
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus