Åbne siden "Fullscreen"
Fra : Kent

Dato : 26-07-02 19:18

Hej alle *S*

Jeg vil høre om i kan hjælpe mig med et script der åber min
"load-side" i fullscreen....jeg har fundet div scripts der kan
gøre det men..der skal man klikke på en knap...for at det
sker....
så altså en automatisk fullscreen...
og så et script til en knap der kan gendanne HVIS den besøgende
ikke lige synes det er så iorden ;)
det vilel være fedt hvis der lige fulgte en hurtig forklaring med
til scripts`ne..om HVOR de skal placeres HEAD eller BODY osv....

Tusinde tak for en fede gruppe med mange brugbare spørgsmål og
svar..og Thanx in advance !!

Kent

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-07-02 19:48

Fri, 26 Jul 2002 18:18:14 +0000 (UTC), skrev Kent
<kentysargsear@jubiimail.dk>:

>Jeg vil høre om i kan hjælpe mig med et script der åber min
>"load-side" i fullscreen....jeg har fundet div scripts der kan
>gøre det men..der skal man klikke på en knap...for at det
>sker....

Kan du ikke, du kan kun åbne det som et popupvindue, hvor din
»loadside« ligger i baggrunden.

Alt andet vil da også irritere dine besøgende, med det du ønsker
vil du jo fratage dem navigationsmuligheder, adressebar (hvis de
vil over på en anden side) uden at de skal lukke browseren og
åbne den igen.

Fra : Kent

Dato : 26-07-02 19:59

> [...]
> vil du jo fratage dem navigationsmuligheder, adressebar (hvis de
> vil over på en anden side) uden at de skal lukke browseren og

Jamen det er bare "load-siden"..der skal gå over i en "Enter-funktion"
herefter der skal det være normalt......*S*
har du et forslag ??

Tak for hurtig respons..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-07-02 21:00

Fri, 26 Jul 2002 18:59:07 +0000 (UTC), skrev Kent
<Kenty@jubiimail.dk>:

>Jamen det er bare "load-siden"..der skal gå over i en "Enter-funktion"
>herefter der skal det være normalt......*S*

Jeg er ikke rigtig med på, hvad du mener.

Den side, man går ind på, når man klikker på f.eks. et link til
din side, kan ikke åbne i fullscreen.

Fra : Kent

Dato : 26-07-02 21:14

> Den side, man går ind på, når man klikker på f.eks. et link til
> din side, kan ikke åbne i fullscreen.
> --

Hey Knud...

Ok....det var også bare en ide....tak for svar!! ..jeg finder på noget
andet...*S*
Nu mens jeg har din opmærksomhed *G*..har du eller véd du hvor der ligger
et script til sådan en load indicator du ved med % 0-100 "Loading
image"..??

Med venlig hilsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-07-02 21:24

Fri, 26 Jul 2002 20:14:17 +0000 (UTC), skrev Kent
<Kenty@jubiimail.dk>:

>Nu mens jeg har din opmærksomhed *G*..har du eller véd du hvor der ligger
>et script til sådan en load indicator du ved med % 0-100 "Loading
>image"..?

På <http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/index.html> er der
to preloadscripts.

Da det er lidt svært, at se fungere, har jeg på et tidspunkt
lavet en demoside med det første script på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/preload/>