/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
arne.jako.. 510
10  Kortoverv.. 510
Tiscali kundeservice eller mangel på samme
Fra : rea721


Dato : 28-07-02 19:36

Hej
Er det normalt eller almindeligt at Tiscali's kundeservice ikke svare på
e-mail henvendelser??

Nu har jeg siden 9 Juli sendt 3 mails ( rent faktisk 4, den sidste for 1 min
siden, så den gælder vist ikke) uden at få nogen som helst svar udover
robotsvar på første henvendelse.......

--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


 
 
Ole Rasmussen (28-07-2002)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 28-07-02 21:19



Hej

"rea721"
<rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid> wrote:

>Er det normalt eller almindeligt at Tiscali's kundeservice ikke svare på
>e-mail henvendelser??

Ja - Fuldstædigt normalt og som det plejer

--
M.v.h. Ole®

Ole Geisler (28-07-2002)
Kommentar
Fra : Ole Geisler


Dato : 28-07-02 21:54

On Sun, 28 Jul 2002 20:35:52 +0200, "rea721"
<rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
wrote:

>Nu har jeg siden 9 Juli sendt 3 mails ( rent faktisk 4, den sidste for 1 min
>siden, så den gælder vist ikke) uden at få nogen som helst svar udover
>robotsvar på første henvendelse.......

Det er tilsyneladende standarden. Jeg kæmper p.t. med at få lavet en
abonnementsændring, der svares/reageres ikke på hverken e-mails eller
snail-mail.

Og abonnementændringer kan tilsyneladende ikke foretages på
hjemmesiden.

*suk*

Men udover det virker det fint, og prisen er rimelig nok.



--
Min nye arbejdsplads : www.interacoustics.dk

Satinfo med indhold : www.sattv.dk
Råd før køb af digitalt satudstyr: http://linux.adr.dk/satkoeb.html

rea721 (28-07-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 28-07-02 21:58

"Ole Geisler" <oleg@worldonline.dk> skrev

> Det er tilsyneladende standarden. Jeg kæmper p.t. med at få lavet en
> abonnementsændring, der svares/reageres ikke på hverken e-mails eller
> snail-mail.

Rystende......

Det var sandelig ikke som i Image of scandinavia's dage


--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.



Ole Geisler (28-07-2002)
Kommentar
Fra : Ole Geisler


Dato : 28-07-02 22:19

On Sun, 28 Jul 2002 22:57:38 +0200, "rea721"
<rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
wrote:

>Rystende......

Tjah - jeg ved ikke, der er ikke meget der kan ryste mig mere, men
irriterende er det.

I morgen kommer jeg til at sidde og vente _længe_ på nogle apparater
der skal boote, det kommer nok til at gå ud over Tiscalis
kundeservice......

Og min mobiltelefonregning.

--
Min nye arbejdsplads : www.interacoustics.dk

Satinfo med indhold : www.sattv.dk
Råd før køb af digitalt satudstyr: http://linux.adr.dk/satkoeb.html

Peter Brodersen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 29-07-02 14:10

On Sun, 28 Jul 2002 22:57:38 +0200, "rea721"
<rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
wrote:

>> Det er tilsyneladende standarden. Jeg kæmper p.t. med at få lavet en
>> abonnementsændring, der svares/reageres ikke på hverken e-mails eller
>> snail-mail.
>Det var sandelig ikke som i Image of scandinavia's dage

"Image Scandinavia" - og dengang var der perioder med én mand på
supporttelefonen, +10 personer i kø og op til en times ventetid i
telefonen. Det var faktisk ikke usædvanligt. Det var til gengæld
noget, der efterfølgende blev ryddet ganske pænt op i.

De gode, gamle dage husker man ofte som mere romantiske, end de i
virkeligheden var.

(når det så er sagt, kan jeg kun tilslutte mig kritikken ifbm.
regnskabsrodet)
--
- Peter Brodersen

Morten Kjaer Nielsen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 29-07-02 14:51

On Mon, 29 Jul 2002 15:10:07 +0200, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
wrote:

>dengang var der perioder med én mand på
>supporttelefonen

og nå han (mig f.eks) gik til frokost, så måtte kunderne jo vente pænt
i køen til han var tilbage.

--
Morten!

Martin Højriis Krist~ (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 29-07-02 15:14

"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.13juni2002@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:20iakuctta3jshphgrre5qjuuv0ip6jm47@4ax.com...
> gik til frokost

Der bør være trukket slanger med Kabimix
(http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/kabimix.htm) rundt sammen med
netværkskablerne, så den slags undgåes.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Rene Joergensen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Rene Joergensen


Dato : 29-07-02 16:16

Martin Højriis Kristensen <usenet@makr.dk> wrote:

> Der bør være trukket slanger med Kabimix
> (http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/kabimix.htm) rundt sammen med
> netværkskablerne, så den slags undgåes.

Ja, det er næsten lige før det er bedre end det smørrebrød vi fik
dengang.

--
-René

Morten Kjær Nielsen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjær Nielsen


Dato : 29-07-02 20:53

On 29 Jul 2002 15:16:25 GMT, Rene Joergensen <fox@nospam.dk> wrote:

>det er næsten lige før det er bedre end det smørrebrød vi fik
>dengang.

Hvad ved du om det, du stjal altid mine stykker!

fut væk

--
Morten!

BlackThorne (01-08-2002)
Kommentar
Fra : BlackThorne


Dato : 01-08-02 11:34

Martin Højriis Kristensen wrote:
> Der bør være trukket slanger med Kabimix
> (http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/kabimix.htm) rundt sammen med
> netværkskablerne, så den slags undgåes.

Kunne man ikke tilføje koffein?

Martin Højriis Krist~ (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 01-08-02 11:41

"BlackThorne" <Black@Blackthorne.dk> skrev i en meddelelse
news:3d490e8f$0$1238$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Der bør være trukket slanger med Kabimix
> Kunne man ikke tilføje koffein?

Jo, og ved pressede situationer evt. amfetamin

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



rea721 (29-07-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 29-07-02 19:36

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev

> De gode, gamle dage husker man ofte som mere romantiske, end de i
> virkeligheden var.

Enig.... men de små problemer jeg havde, blev alligevel hurtig løst, bla af
Morten Kjaer Nielsen som skrevet i andet indlæg.

--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


Morten Kjær Nielsen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjær Nielsen


Dato : 29-07-02 20:54

On Mon, 29 Jul 2002 20:35:51 +0200, "rea721"
<rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
wrote:

>Enig.... men de små problemer jeg havde, blev alligevel hurtig løst, bla af
>Morten Kjaer Nielsen som skrevet i andet indlæg.

Nåe, jeg troede blot at du smed "gaverne" ud


--
Morten!

rea721 (29-07-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 29-07-02 23:48

"Morten Kjær Nielsen"

> Nåe, jeg troede blot at du smed "gaverne" ud

Nej da.....kunne jeg da ikke finde på.

--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


Ivar Madsen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 01-08-02 21:10

On Mon, 29 Jul 2002 15:10:07 +0200, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
wrote:

>De gode, gamle dage husker man ofte som mere romantiske, end de i
>virkeligheden var.

Det er ikke forkert, men på den anden side, så mindes jeg stadig
dengang at min OS/2 af uforklarige grunde havde mistet sin opsætning,
således at jeg ikke kunne komme på nettet, og efter nogle timerstid
sendte en SMS->e-mail til nogle af jer der arbejde hos IS, og som
huserte på news, og hvor en af jer så ringede til mig, og sagde at da
der var mange på, så måtte det være hos mig fejlen lå, og vi gennemgik
min opsætning[1] og fandt fejlen, og så var jeg kørende igen.
Hvad tror du der ville ske, hvis jeg gjorde det idag hvor jeg er kunde
hos TDC?
Og hvad hvis jeg havde været kunde hos en af de andre ADSL ISP'er?


[1] ved fælles hjælp, da han ikke kendte til OS/2, men kendte til hvad
der skulle være af info, og jeg så selv kunne finde fram til de
forskellige ting,,,

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Martin Møller (28-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 28-07-02 23:27


"rea721" <rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
skrev i en meddelelse
news:3d443996$0$16781$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
> Er det normalt eller almindeligt at Tiscali's kundeservice ikke svare på
> e-mail henvendelser??
>
> Nu har jeg siden 9 Juli sendt 3 mails ( rent faktisk 4, den sidste for 1
min
> siden, så den gælder vist ikke) uden at få nogen som helst svar udover
> robotsvar på første henvendelse.......

Det er desværre mere reglen end undtagelsen i det firma. Godt at jeg er
kommet ud af det firma.

Martin



Dennis Pedersen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 29-07-02 11:56


"rea721" <rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
wrote in message news:3d443996$0$16781$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
> Er det normalt eller almindeligt at Tiscali's kundeservice ikke svare på
> e-mail henvendelser??

Det ser det ud til, jeg har aldrig prøvet at modtage svar på noget jeg har
sendt dertil...


/Dennis



Per K (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Per K


Dato : 29-07-02 14:33


"rea721" <rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
skrev i en meddelelse
news:3d443996$0$16781$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
> Er det normalt eller almindeligt at Tiscali's kundeservice ikke svare på
> e-mail henvendelser??
>
Hvorfor ikke bare skrotte Tiscali og få en ordentlig udbyder ?
Da jeg stod og skulle vælge en anden frem for CyberCity (da jeg var træt af
dem) sagde samtlige af mine venner at jeg skulle holde mig langt væk
fra Tiscali.
Er nu på Get2Net´s ADSL, de var dælme hurtige da jeg havde lidt opsætnings
problemer (havde en supporter i røret efter kun 3min hos dem), og
2min senere kørte det bare derudaf med 2Mbit.

Venligst Per



Allan Joergensen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Allan Joergensen


Dato : 29-07-02 16:29

Per K <persen1@NONOyahoo.dk> wrote:

> Er nu på Get2Net´s ADSL, de var dælme hurtige da jeg havde lidt opsætnings
> problemer (havde en supporter i røret efter kun 3min hos dem), og
> 2min senere kørte det bare derudaf med 2Mbit.

Tele2 har heller ikke lige så mange ADSL-kunder som Tiscali.

--
Allan Joergensen aka [DW] on eu.openprojects.net

"One must put up barriers to keep oneself intact." -RUSH

Allan Olesen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Allan Olesen


Dato : 30-07-02 22:35

Allan Joergensen <dw@nowhere.dk> wrote:

>Tele2 har heller ikke lige så mange ADSL-kunder som Tiscali.

Dvs. at man ikke kan forvente, at den slags skalerer?


--
Allan Olesen, Lunderskov.
Danske musikere tjener penge ved ulovlig softwarekopiering.

rea721 (29-07-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 29-07-02 19:34

"Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev

> Hvorfor ikke bare skrotte Tiscali og få en ordentlig udbyder ?

Bruger TDC til ADSL da Wol ikke kunne levere på daværende tidspunkt, desuden
tror jeg at det er første gang jeg personligt har oplevet så dårlig en
kundeservice....Da wol var min primære udbyder fik jeg altid glimragende
support af Morten Kjaer Nielsen.....også i de interne nyhedsgrupper.

--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


Rudi Stegen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 29-07-02 22:50

Hej Per K, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Er nu på Get2Net´s ADSL, de var dælme hurtige da jeg havde lidt
> opsætnings problemer (havde en supporter i røret efter kun 3min
> hos dem), og 2min senere kørte det bare derudaf med 2Mbit.

Blot ment som info:
Hos Tiscali hører bl.a. ovenstående under Support og ikke Kundeservice.
Deres supportere er der bestemt intet at udsætte på. Det er dele af
bogholderiet - herunder Kundeservice - der ligesom kan halte.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Jørgen Rasmussen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Jørgen Rasmussen


Dato : 29-07-02 19:47

rea721 wrote:

> Hej
> Er det normalt eller almindeligt at Tiscali's kundeservice ikke svare på
> e-mail henvendelser??

Ja.

Jeg er i samme situation som dig.
Har 2 gange, med ca. 2 mdr. afstand, sendt 2 mails, men aldrig fået svar.

Bortset fra en automatisk mail, hvor man får tildelt et nr..!!
Det kan de da trods alt finde ud af.

NB, de har jo deres egne nyhedsserver hos Tiscali.
news.worldonline.dk.
Prøv evt. der.

Tidligere kunne man få svar fra Tiscali medarbejdere der.
Svaret som privatpersoner, såvidt jeg kunne forstå.

De var absolut ikke Tiscali medarbejdere, på trods af at de reklamerede med det
i deres signatur....!

Den underlige fremgangsmåde er vist stoppet nu.


--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/



Morten Kjær Nielsen (29-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjær Nielsen


Dato : 29-07-02 20:56

On Sun, 28 Jul 2002 20:35:52 +0200, "rea721"
<rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
wrote:

>Er det normalt eller almindeligt at Tiscali's kundeservice ikke svare på
>e-mail henvendelser??

Jeg talte tidligere med en af Tiscalis kundeservice folk (kollega)
idag, hun fortalte at mailboxen var drunknet totalt i henvendelser, og
at der var en kæmpe backlog man forsøgte at bringe ned - og ganske
korrekt at der var meget lang ventetid på svar på mails.

--
Morten!

rea721 (29-07-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 29-07-02 23:51

"Morten Kjær Nielsen"

> Jeg talte tidligere med en af Tiscalis kundeservice folk (kollega)
> idag, hun fortalte at mailboxen var drunknet totalt i henvendelser, og
-snip-

Ok tak for infoen....men 20 dage.....det er nu lige lovlig lang tid...håber
snart at jeg kan få adgang til min hjemmeside igen.

--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.



Rudi Stegen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 30-07-02 13:21

Hej rea721, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> men 20 dage.....det er nu lige lovlig lang tid...håber snart at
> jeg kan få adgang til min hjemmeside igen.

Nu kender jeg ikke detaljerne/baggrunden i din sag. Men er det ikke
snarere supporten (3814 7010), du skal have fat i, Leon?

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

rea721 (30-07-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 30-07-02 14:42

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev

> Nu kender jeg ikke detaljerne/baggrunden i din sag. Men er det ikke
> snarere supporten (3814 7010), du skal have fat i, Leon?

Har ingen anelse....og dog. Det robotsvar jeg fik efter udfyldelse af
formularen kom fra Kundeservice....Men ved nærmere kig på tiscali's
hjemmeside er supporten nok et mere korrekt valg, så det vil jeg prøve. Men
bortset fra det, er det ringe at der ikke er kommet svar her 21 dage og 4
henvendelser senerer, om ikke andet med en henvisning til Support

--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


Morten Kjær Nielsen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjær Nielsen


Dato : 30-07-02 15:04

On Tue, 30 Jul 2002 15:42:28 +0200, "rea721"
<rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
wrote:

>Har ingen anelse....og dog.

Kundeservice=administrative ting, f.eks. faktura/opsigelser o.l.
support=tekniske ting f.eks manglende hjemmeside adgang o.l.

>Men
>bortset fra det, er det ringe at der ikke er kommet svar her 21 dage og 4
>henvendelser senerer, om ikke andet med en henvisning til Support

Det er vi enige om er lang tid, for lang tid.
Desværre er presset for kundeservice stort, og derfor er der lang
besvarelses tid for kundeservice henvendelser.

Jeg er sikker på at den mail du sendte til supporten vil blive
besvaret langt hurtigere


--
Morten!

rea721 (30-07-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 30-07-02 17:25

"Morten Kjær Nielsen"

> Kundeservice=administrative ting, f.eks. faktura/opsigelser o.l.
> support=tekniske ting f.eks manglende hjemmeside adgang o.l.

Got the picture :)

> Jeg er sikker på at den mail du sendte til supporten vil blive
> besvaret langt hurtigere

Merci....fordi du er til ;)

--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


Ida Maria Kiefer (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Ida Maria Kiefer


Dato : 30-07-02 17:33

Morten Kjær Nielsen <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> skrev i en meddelelse
news:nl6dkus0p028aafu5jsrt10ud80pmkbee2@4ax.com...
>
> support=tekniske ting f.eks manglende hjemmeside adgang o.l.
>

Aha, og når man så endelig, langt om længe er kommet igennem og supporten så
heller ikke kan få det (adgangen til hjemmesiden) til at virke, så håber man
bare på, at nogen længere inde i systemet kan finde ud af det...?

--
Mvh
Ida Maria Kiefer, som sidder og håber på, at en eller anden snart fikser den
hjemmesideadgang....
www.vammencamping.dk/dk/gratis.php



Martin Højriis Krist~ (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 31-07-02 09:49

"Ida Maria Kiefer" <atter@jyde.dk> skrev i en meddelelse
news:ai6f2j$11uhp9$1@ID-21495.news.dfncis.de...
> Aha, og når man så endelig, langt om længe er kommet igennem og
supporten så
> heller ikke kan få det (adgangen til hjemmesiden) til at virke

Hvis de har erkendt at der er en centralt placeret fejl, så fortsætter
de vel indtil den er løst?
Hvis de derimod konkluderer at der er noget unormalt flaf ved kundens
PC, så kan de jo ikke gøre meget mere

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Ida Maria Kiefer (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Ida Maria Kiefer


Dato : 31-07-02 09:58

Martin Højriis Kristensen <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3d47a426$0$17785$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Hvis de har erkendt at der er en centralt placeret fejl, så fortsætter
> de vel indtil den er løst?

Erkendt = Supser nummer *tre* jeg talte med, var den første der kunne se, at
han faktisk heller ikke kunne få forbindelse.

Den første virkede ikke rigtig som om han forstod hvad ftp, mappen
public_html og fejl 550: permission denied betød :-/

Den næste var flabet.

Men den sidste var flink og forstående -> ville sende problemet videre til
teknisk afdeling og vende tilbage....

/me venter så bare på, at få en mail/opringning og det kommer til at virke
igen...

> Hvis de derimod konkluderer at der er noget unormalt flaf ved kundens
> PC, så kan de jo ikke gøre meget mere

Der er ikke noget "flaf" ved min puter! I øvrigt er det hele 3 konti,
der ikke funker. Har også testet fra andre putere. Såe... supser nummer 3s
konklusion, at de har et lille problem derinde, er nok ikke helt hen i
vejret.

--
Vh
Ida Maria Kiefer
www.vammencamping.dk/dk/



Martin Højriis Krist~ (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 31-07-02 10:03

"Ida Maria Kiefer" <idamarria@kiefer.dk> skrev i en meddelelse
news:ai88p5$11q3fo$1@ID-21495.news.dfncis.de...
> Erkendt = Supser nummer *tre* jeg talte med, var den første der kunne
se, at
> han faktisk heller ikke kunne få forbindelse.

OK, sådan en burde du i en ideel verden selvf. have fået med det samme

> > Hvis de derimod konkluderer at der er noget unormalt flaf ved
kundens
> > PC, så kan de jo ikke gøre meget mere
> Der er ikke noget "flaf" ved min puter!

Det siger de altid, dem med masser af flaf ved deres PC

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Martin Højriis Krist~ (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 31-07-02 09:47

"Morten Kjær Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:nl6dkus0p028aafu5jsrt10ud80pmkbee2@4ax.com...
> Kundeservice=administrative ting, f.eks. faktura/opsigelser o.l.
> support=tekniske ting f.eks manglende hjemmeside adgang o.l.

Manglende adgang til hjemmeside vil jeg da henregne til administrativt
kludder.
(Blot et eksempel på at kunder (herunder potentielt mig) ikke tænker på
samme måde som dem der laver procedurer)

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Rudi Stegen (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 31-07-02 15:01

Hej Martin Højriis Kristensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

>> Kundeservice=administrative ting, f.eks. faktura/opsigelser o.l.
>> support=tekniske ting f.eks manglende hjemmeside adgang o.l.
>
> Manglende adgang til hjemmeside vil jeg da henregne til
> administrativt kludder.

Jo, men ofte systemadministrativt "kludder". Med "administrative ting"
menes ting, der ikke vedrører teknik (groft sagt HK-området).

> (Blot et eksempel på at kunder (herunder potentielt mig) ikke
> tænker på samme måde som dem der laver procedurer)

Jo, men jeg tror, det i dit tilfælde skyldes bias. Svjh hedder det hele
vist Kundeservice hos TDC (?)

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Martin Højriis Krist~ (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 31-07-02 15:07

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns925CA2F3B6011RudiStegen@dknews.tiscali.dk...
> Jo, men jeg tror, det i dit tilfælde skyldes bias. Svjh hedder det
hele
> vist Kundeservice hos TDC (?)

Ja, det hedder afdelingen. Der er dog forskellige indgange.
Den bedste skelnen jeg kan finde på er:
Administration: De sager der løses ved klikke-klikke hos udbyderen
Support: De sager der løses ved at instruere kunden i brug/foretage
fejlretning på kundens PC
Fejlretning: De sager der løses hos/af udbyderen, men ikke ved
klikke-klikke

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Rudi Stegen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 01-08-02 22:03

Hej Martin Højriis Kristensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

>> Svjh hedder det hele vist Kundeservice hos TDC (?)
>
> Ja, det hedder afdelingen.

Jeg mente det nok, men var ikke sikker. (Jeg har aldrig selv brugt TDC
som ISP, men jeg har da altid haft dem til telefoni).

> Der er dog forskellige indgange. Den bedste skelnen jeg kan finde
> på er:
[...]

Tak for infoen!

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Martin Højriis Krist~ (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 02-08-02 00:25

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns925DEA7C71559RudiStegen@dknews.tiscali.dk...
> > Der er dog forskellige indgange. Den bedste skelnen jeg kan finde
> > på er:
> Tak for infoen!

Det var ingen info, det var min personlige mening

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Rudi Stegen (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 02-08-02 11:11

Hej Martin Højriis Kristensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

>> Tak for infoen!
>
> Det var ingen info, det var min personlige mening

Altså er jeg blevet informeret om dette, hvorfor det er info

Men seriøst: Din personlige mening giver næsten altid god mening,
overblik e.l. for mig.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

rea721 (10-08-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 10-08-02 00:56

"Morten Kjær Nielsen" skrev

> Jeg er sikker på at den mail du sendte til supporten vil blive
> besvaret langt hurtigere

Tja det kan godt være at du får ret....men nu er den 9 august gået og jeg
har da stadigvæk intet hørt...

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


Morten Kjær Nielsen (10-08-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjær Nielsen


Dato : 10-08-02 01:18

On Sat, 10 Aug 2002 01:56:24 +0200, "rea721" <rea721@fabel.dk> wrote:

>Tja det kan godt være at du får ret....men nu er den 9 august gået og jeg
>har da stadigvæk intet hørt...

hmm, jeg besvarede den få minutter før jeg postede at den ville blive
besvaret, men hmm.. det ser godt nok lidt underligt ud.


--
Morten!

Morten Kjær Nielsen (10-08-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjær Nielsen


Dato : 10-08-02 01:21

On Sat, 10 Aug 2002 02:18:15 +0200, Morten Kjær Nielsen
<nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote:

>hmm, jeg besvarede den få minutter før jeg postede at den ville blive
>besvaret, men hmm.. det ser godt nok lidt underligt ud.

Har lige prøvet igen, mail mig lige resultatet.


--
Morten!

rea721 (10-08-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 10-08-02 11:48

"Morten Kjær Nielsen" skrev

> Har lige prøvet igen, mail mig lige resultatet.

Will do

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


Anders Vind Ebbesen (10-08-2002)
Kommentar
Fra : Anders Vind Ebbesen


Dato : 10-08-02 20:14

In article <nl6dkus0p028aafu5jsrt10ud80pmkbee2@4ax.com>,
Morten Kjær Nielsen claimed the following:
> Desværre er presset for kundeservice stort, og derfor er der lang
> besvarelses tid for kundeservice henvendelser.

Om presset på kundeservice er stort, er jo relativt, i forhold til det antal
medarbejdere der er. Hvis man ikke kan svare indenfor 3 uger, må der
tilsyneladende mangle folk i kundeservice, hvorfor man ikke ansætter flere kan
man kun gisne om.

Hvis det er for at spare penge, er spørgsmålet hvor lang tid man vil acceptere
at have imaget som den dårligste udbyder (af "The Big-5"), hvad angår
kundeservice, support og bogholderi - og om det bedre kan betale sig økonomisk,
end at ansætte flere folk (og få flere tilfredse kunder).

Det kan naturligvis også være fordi, at man har en idé om at man engang får et
bogføringssystem der fungerer, og som følge deraf vil opleve et markant fald i
antallet af kundehenvendelser.

--
Anders Vind Ebbesen
"Any doctrine that weakens personal responsibility for judgement and for action
helps create the attitudes that welcome and support the totalitarian state."
- John Dewey

Rudi Stegen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 30-07-02 15:44

Hej rea721, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

>> Men er det ikke snarere supporten (3814 7010), du skal have fat
>> i, Leon?
>
> Har ingen anelse....og dog. Det robotsvar jeg fik efter udfyldelse
> af formularen kom fra Kundeservice....

Du får robotsvar fra den afdeling, du poster til. Sådan er robotter
indrettet

> Men ved nærmere kig på tiscali's hjemmeside er supporten nok et
> mere korrekt valg, så det vil jeg prøve.

Brug telefonen hvis det muligt. Ikke blot tager det længere tid at læse
og besvare mails, men supporteren har også mulighed for at stille
uddybende spørgsmål i "real time".

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

tobias (30-07-2002)
Kommentar
Fra : tobias


Dato : 30-07-02 22:17


"rea721" <rea721-svar-ikke-på-mail-på-indlæg-i-nyhedsgrupperne@pc.invalid>
skrev i en meddelelse
news:3d443996$0$16781$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
> Er det normalt eller almindeligt at Tiscali's kundeservice ikke svare på
> e-mail henvendelser??
>

Åbenbart - deres interne nyhedsgrupper virker heller ikke ("af
sikkerhedsmæssige årsager").

Jeg har også fået en helt ny opfattelse af, hvad det er der gør
databasebaserede, dynamiske webservere så udbredte:

http://support.tiscali.dk/takforhenvendelsebehandlet.php

Der findes jo mange former for behandling - makulering f.eks. ?

tobias



Morten Kjær Nielsen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjær Nielsen


Dato : 30-07-02 22:25

On Tue, 30 Jul 2002 23:16:57 +0200, "tobias" <tobi@image.dk> wrote:

>
>Åbenbart - deres interne nyhedsgrupper virker heller ikke ("af
>sikkerhedsmæssige årsager").

ah hva?

Jeg benytte dem jævnligt.

>Der findes jo mange former for behandling - makulering f.eks. ?

Nu skal du ikke gøre grin med fax´en!


--
Morten!

Peter Brodersen (30-07-2002)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 30-07-02 22:41

On Tue, 30 Jul 2002 23:24:51 +0200, Morten Kjær Nielsen
<nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote:

>>Åbenbart - deres interne nyhedsgrupper virker heller ikke ("af
>>sikkerhedsmæssige årsager").
>ah hva?
>
>Jeg benytte dem jævnligt.

Der tænkes sikkert på webnews. Der findes dog utallige alternativer,
også systemer, der kan køre fint på et kunde-webhotel.

--
- Peter Brodersen

Martin Højriis Krist~ (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 31-07-02 09:52

"tobias" <tobi@image.dk> skrev i en meddelelse
news:djD19.30028$3k2.656308@news010.worldonline.dk...
> Der findes jo mange former for behandling - makulering f.eks. ?

Jeg så på et tidspunkt en printer der kunne printe og makulere i samme
arbejdsgang. Indtil nu har jeg undret mig over hvad sådan en skulle
bruges til.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



rea721 (31-07-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 31-07-02 19:55

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev

> Jeg så på et tidspunkt en printer der kunne printe og makulere i samme
> arbejdsgang. Indtil nu har jeg undret mig over hvad sådan en skulle
> bruges til.

Hehe...sådan en har jeg set på en Amerikansk Air base i Tyskland en gang
sidst i firserne.... i deres efterretnings sektion.... og ideen bag brugen
er faktisk helt ok.....set med militære øjne.

Men det er vist lidt uden for gruppens fundats.

--
Rea721 AKA Leon Andrea rea721@fabel.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


Jesper Skriver (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 31-07-02 20:35

On Wed, 31 Jul 2002 10:51:47 +0200, Martin Højriis Kristensen wrote:
> "tobias" <tobi@image.dk> skrev i en meddelelse
> news:djD19.30028$3k2.656308@news010.worldonline.dk...
>> Der findes jo mange former for behandling - makulering f.eks. ?
>
> Jeg så på et tidspunkt en printer der kunne printe og makulere i samme
> arbejdsgang. Indtil nu har jeg undret mig over hvad sådan en skulle
> bruges til.

http://www.infected.dk/stuff/pics/justforaled.jpg

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Ivar Madsen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 01-08-02 21:27

On 31 Jul 2002 19:34:51 GMT, Jesper Skriver <harvest@wheel.dk> wrote:

>http://www.infected.dk/stuff/pics/justforaled.jpg

Dagens griner,,,

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Rudi Stegen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 01-08-02 22:00

Hej Ivar Madsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

>> http://www.infected.dk/stuff/pics/justforaled.jpg
>
> Dagens griner,,,

Jeg ville foretrække en mindre kønsbestemt overskrift (fx bare Word-
brugere) - men ja, afgjort!

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177515
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408625
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste