Betalings news udbyder søges.
Fra : Per K

Dato : 26-07-02 14:14

Jeg søger efter en rigtig god betalings news udbyder hvor at man kan hitte
alle artikler, da ingen af dem jeg har testet her hjemme er komplet.
Kender nogen af jer en som er bare rigtig god og ADSL værdig (hurtig) ?

Venligst Per

Fra : Per K

Dato : 26-07-02 14:34

"Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle artikler, da ingen af dem jeg har testet her hjemme er komplet.
> Kender nogen af jer en som er bare rigtig god og ADSL værdig (hurtig) ?

Har valgt Giganews

Venligst Per

Fra : Mogens

Dato : 26-07-02 15:47

On Fri, 26 Jul 2002 15:34:03 +0200, "Per K" <persen1@NONOyahoo.dk>
wrote:

>"Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Har valgt Giganews
>
>Venligst Per

Jeg ville ellers have foreslået Easynews. Det er langt den
hurtigste server jeg har prøvet. Jeg kan ofte hive filer ned
med mellem 500 og 700 Kb/sek ( m Download Accelerator )
Og så har den mellem 35 og 50 dages retention afhængigt
af hvilken gruppe man kigger på.

mvh Mogens

Fra : Per K

Dato : 27-07-02 07:47

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> med mellem 500 og 700 Kb/sek ( m Download Accelerator )
> Og så har den mellem 35 og 50 dages retention afhængigt

Jeg kiggede på de mest relevante grupper jeg kommer i af binær klassen.
De ældste postninger var fra d. 17´ende i denne måned.
Så det er jo meget fint. Hastigheden på de filer jeg har hentet ned
indtilvidere
er også sket meget hurtigt (ved ikke med antal Kb/s og alt det), men en god
news server fandt jeg ud af at den nu er alligevel, og komplet iforholdet
til det hidtidige jeg har prøvet.

Venligst Per

Har ikke brug for acceleratorer, har 2Mbit connection

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-07-02 21:54

On Sat, 27 Jul 2002 08:47:23 +0200, "Per K" <persen1@NONOyahoo.dk>
wrote:

>Har ikke brug for acceleratorer, har 2Mbit connection

Og med sådan en, har du støre brug for acceleratorer end hvis du havde
en 56K dialop, da du letter støder på et loft undervejs til serveren
(incl. denne)

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Per K

Dato : 02-08-02 12:29

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Og med sådan en, har du støre brug for acceleratorer end hvis du havde
> en 56K dialop, da du letter støder på et loft undervejs til serveren
> (incl. denne)

Ikke med Giganews.
Hentede 110Mb på kun lidt over 5min, så det er hurtigt nok til mig.

Fra : M.N.

Dato : 26-07-02 15:38

"Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> alle artikler, da ingen af dem jeg har testet her hjemme er komplet.
> Kender nogen af jer en som er bare rigtig god og ADSL værdig (hurtig) ?

www.uk.clara.net/homeaccess/options/claranews.phtml

Mogens