Stoppet i næsen
Fra : Dennis Ravn

Dato : 25-07-02 23:27

Jeg har i mange år haft høfeber (birk og græs hovedsageligt) og har fået en
priktest, så jeg ved hvad jeg ikke kan tåle.

Nu har mit højre (!) næsebor været stoppet, mit højre øje føles irriteret og
jeg føler mig stoppet i højre øre i over en måned. Nogle dage er lidt bedre
end andre. Da jeg var på camping i Italien føltes det bedre - men her få
dage efter jeg er kommet hjem er den gal igen.

Jeg har taget Xyzal mod høfeber og når pollentallene ikke er så høje virker
det også fint nok. Ellers er jeg bare sådan bare generelt stoppet i hele
hovedet (som man jo er når man har høfeber).

Nu er høfebersæsonen jo faktisk ovre (har ingen symptomer mere) - men jeg er
stadig stoppet i højre side.

Er der nogen idé til hvad det kan skyldes?

Kan det skyldes muskelspændinger?

Håber der er nogen der har en idé

Hilsen

Dennis

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 26-07-02 07:06

On Fri, 26 Jul 2002 00:26:34 +0200, "Dennis Ravn" <mail@dennisravn.dk>
wrote:

> [...]
>end andre. Da jeg var på camping i Italien føltes det bedre - men her få
>dage efter jeg er kommet hjem er den gal igen.

Hvis man er forkølet, meget snottet og snøfter meget, så vil man ofte
kunne få stoppet øret til. Specielt hvis man er plaget af meget
ørevoks.

Prøv at få lægen til at puste øret igennem. Det hjælper garanteret.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Jass

Dato : 26-07-02 13:49

Du kan prøve med nogle næsedråber der hedder Illiadin, det skal være
dråberne, da de er de bedste ved stoppet ører. Det lyder underligt, ikke.
Men det er nok noget væske som har sat sig i dit mellemøre, derfor er det
stoppet. Prøv ørerdråberne i en uges tid, hvis det ikke har hjulpet, skal du
til ørerlæge. Så kan du få punkteret din trommehinde, og få suget væsken ud.
Det lyder voldsomt, men det hjælper, med det samme.