Hjælp Til mandrake 8,1
Fra : Knudsen

Dato : 25-07-02 21:32

Jeg har nu installeret MD 8,1 på en 200 mhz maskine som kører som router
Jeg har lavet en forbindelsesdeling så jeg kan bruge alee maskinerne på
nettet
Men her er problemet

Hvis jeg vil bruge min ftpserver på min MS maskine, så prøver den på at
connecte til min server, jeg kan heller ikke få det interne netværk til at
virke (Linux + de andre maskiner) de andre maskiner virker fint internt, og
de er alle på nettet.

Hvordan får jeg det til at virke.

Mvh Karsten
__________________________________________________________________ ICQ#:
73641127 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Anders Melchiorsen

Dato : 26-07-02 01:56

"Knudsen" <uranos@kknudsen.dk> skrev den 25-Jul-02:

> [...]
> netværk til at virke (Linux + de andre maskiner) de andre maskiner
> virker fint internt, og de er alle på nettet.

Kan du omformulere dette afsnit? Uddyb gerne hvad du forstår ved
"virker fint" og ved det modsatte.

Prøv eventuelt at tegne dit netværk for os (og beskriv, hvilke dele,
der ikke virker); det kan hjælpe meget til at forstå din situation.

Anders.
--
Min adresse er gyldig i en uge.
Derefter skal (kun) delen '.dJJJ-YY' fjernes.

Fra : Knudsen

Dato : 26-07-02 18:50

Jeg har fået det til at virke, ellers tak for den hurtige respons

Mvh Karsten

"Anders Melchiorsen" <postmaster@anders.d207-02.nospam.kalibalik.dk> skrev i
en meddelelse news:m2vg73tiig.fsf@dolle.kalibalik.dk...