HP-printer
Fra : Kaj Larsen

Dato : 25-07-02 19:56

Jeg har en HP-printer DJ 1120C som jeg kun printer ud i sort hvid på. Mit
spørgsmål er om der er nogen der ved om det kan lade sig gøre at få den til
at køre med en tom farvepatron / uden farvepatron.
mvh. Kaj

Fra : sls

Dato : 26-07-02 00:31

> [...]
til
> at køre med en tom farvepatron / uden farvepatron.

Hvordan får du den til at printe hvid???
Nej spøg til siden, nede på jobbet har vi en epson hvor farvepatronen også
er tom, der vælger jeg bare Sort udskrivning i printeregenskaber.

Mvh sls