GetFolder - server.MapPath
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-07-02 16:52

Jeg bruger nedenstående til at lave en lilste over de filer der er i en
mappe. Jeg vil gerne have at jeg kan liste en anden mappe end den hvor filen
ligger, men jer er noget i tvivl om hvordan jeg får en anden mappe.

Lad os antage at filen ligger i en mappe, og det er indholdet i en
undermappe jeg gerne vil liste, hvad skal stien så være???

<%

Set filesys = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")

Set demofile = filesys.GetFolder(server.MapPath("."))

Set filecoll = demofile.Files
For Each fil in filecoll
filist = filist & fil.name & "<br>"
Next
Response.Write filist

%>

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Are you supposed to gain weight if you run backwards??

Fra : Tobias Hinnerup

Dato : 25-07-02 19:16

"Christian M. Nielsen" <christian@REMOVEcmnielsen.dk> wrote in message
> [...]
filen
> ligger, men jer er noget i tvivl om hvordan jeg får en anden mappe.

Kanske du kan have glæde af at kigge på
http://www.hinnerup.net/2002/experiments/folders/

/Tobias

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-07-02 19:32

"Tobias Hinnerup" <hinnerup@nospamhinnerup.net> wrote in message

> Kanske du kan have glæde af at kigge på
> http://www.hinnerup.net/2002/experiments/folders/

Ser spændende ud. Undersøger det nærmere i weekenden. Foreløbig tak.