nVidia Quadro 4
Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 25-07-02 15:01

Kan købes online fra:

http://www.sdh.dk/webshop

Mvh
Solid Design House A/S

Fra : Lars R Nielsen

Dato : 25-07-02 16:10

Hm, hm

dk.marked.kommerciel.edb ?

Mvh

Lars Nielsen

"Jess G. Frandsen" <jgf@nospam.soliddesignhouse.dk> wrote in message
> Kan købes online fra:
>
> http://www.sdh.dk/webshop
>
> Mvh
> Solid Design House A/S

Fra : Leif

Dato : 25-07-02 19:10

Ja - mange af os her i NG'en kender godt Hr. Frandsen..........

Fra : Peter

Dato : 26-07-02 08:33

Ja, det gør mange af os. Og måske - hvis Frandsen og Frandsen kiggede lidt
tilbage i historien om deres markedsføring af Quadro 4 kort - ville de bruge
en lidt mere reglementeret / lidt mindre irriterende tilgangsvinkel.

Jeg vil blot sige, at det ER muligt at provokere mig til at offentliggøre en
lidet flatterende novelle om mine erfaringer med "køb" hos ovennævnte.

--
Peter
For e-mail: fjern 'berry'

Fra : Leif

Dato : 26-07-02 08:48

Mit indtryk af Frandsen efter hans indlæg her i NG'en, er da at hans firma
er yderst
korrekt i markedsføring ;oo, så mon du virkelig en historie, der kan fange
vores
opmærksomhed......

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 26-07-02 15:41

Hej Peter,

Eftersom du selv i et tidligere indlæg har spurgt på nVidia grafikkort, og
eftersom disse grafikkort er særdeles attraktive til 3D CAD, og når de
samtidig næsten ikke er til at opstøve i DK - vil jeg tro at indtil flere af
læserne i denne gruppe, gerne vil vide hvor det kan købes.

Salg af grafikkort er ikke den primære forretning for Solid Design House,
men udelukkende en service overfor vores 3D-CAD kunder.

Med venlig hilsen
Jess G. Frandsen
Solid Design House A/S, http://www.sdh.dk