Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
stabil valuta
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 25-07-02 12:07

Hvilken valuta har historisk set været mest stabil? Jeg tænker på
udsving i.f.t. øvrige valutaer. Det vil sige, at man ikke kan definere
stabilitet for 2 valutaer alene, da de begge svinger lige meget i.f.t.
hinanden. Det er i alle fald ikke USD, men er der nogen der har et bud
eller evt. en undersøgelse at referere til?

Hilsen
Uffe

Fra : carl munk

Dato : 26-07-02 13:48