Assens/Helgenæs??
Fra : Tommy Trout

Dato : 24-07-02 22:47

Hej NG
Er der noget at fiske efter på Helgenæs, og hvis der er hvor skal jeg så
lede??
Skal derover i næste uge og kunne godt tænke mig at få dyppet snøren og
blinkene.
Hilsen
Kim

Fra : Henrik Leth

Dato : 25-07-02 06:41

tommy-trout@jyde.dk writes:
> [...]
>lede??
>Skal derover i næste uge og kunne godt tænke mig at få dyppet snøren og
Der skulle være gode muligheder hele vejen rundt! Strækningen øst for
fyret kan anbefales. Bedst tidligt morgen.... sen aften!

***
Henrik Leth
http://home4.inet.tele.dk/leth

Fra : Alex Linaa

Dato : 25-07-02 07:28

"Tommy Trout" <tommy-trout@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lede??
> Skal derover i næste uge og kunne godt tænke mig at få dyppet snøren og

Prøv stranden ved Esby - Et fabelagtigt sted for havørreder og multer.

vh
Alex

Fra : Tommy Trout

Dato : 28-07-02 20:02

Jeg mener selvfølgelig Helnæs ved Assens på Fyn og ikke Helgenæs
Gør I også det Henrik og Alex??
Hilsen
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-02 09:56

> Jeg mener selvfølgelig Helnæs ved Assens på Fyn og ikke Helgenæs

Helnæs? Der kommer Store Michael jo fra!

Ham "silden på grillen" som Heino og Jøgge så efter de fik deres
gruppe-sms'er!

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 29-07-02 10:18

"Tommy Trout" <tommy-trout@jyde.dk> wrote in message
> Hej NG
> Er der noget at fiske efter på Helgenæs, og hvis der er hvor skal jeg så
> lede??

Hej Tommy,

Jeg har aldrig været på Helnæs, men du nævner også Assens-området. Her er
Torø med Torø Rev på vestsiden et oplagt mål - eller Sønderby Klint.

Mvh.

Martin

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 30-07-02 10:20

Men det har jeg. Og jeg har også fanget noget der

Fyret og revet lige nord for, samt sydkysten fra Fyret af
Boe Bakker lige efer dæmningen, med en parkeringsplads. Her findes et rev
syd for.

Det er de to hovedpladser, men jeg har hørt om lokale der fisker på
indersiden.

Se kort i 100 fine fynske fiskepladser til 40,- kr

Erik Breum Petersen