counter uden for meget info
Fra : Claus Bach Mogensen

Dato : 15-02-01 15:29

Hej

Jeg skal bruge en counter til mit site - men jeg vil ikke have en counter,
som ligger hos et eller andet firma, men en counter - et program jeg selv
lægger ind?
Nogen der kender et sted?

Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-01 16:00

Thu, 15 Feb 2001 15:28:48 +0100, skrev "Claus Bach Mogensen"
<claus@odderpro.dk>:

>Jeg skal bruge en counter til mit site - men jeg vil ikke have en counter,
>som ligger hos et eller andet firma, men en counter - et program jeg selv
>lægger ind?

Det kan din udbyder sikkert klare.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 15-02-01 17:42

Hvis din host understøtter CGI, kan du downloade en meget simpel tæller fra
min hjemmeside www.anderzand.com

Med venlig hilsen
Anders