Erfaringer med Sierra 2 håndsstang.
Fra : Claus Gildberg

Dato : 24-07-02 17:57

Jeg overvejer at købe en Sierra 2 håndsstang enten XDA 14'0 #10 eller TI+ 12'9 #9 samt Sierra fluehjul XDA 911 (Skal bruges i Mørrum)
Er der andre der har erfaringer med mærket Sierra samt disse produkter.

Mvh.

Fra : Michael Andersen

Dato : 24-07-02 20:34

Vedr. XDA hjul.

Jeg er selv indehaver af et XDA 57 fluehjul.
Dette hjul er det samme, bare mindre. Bremsen herpå er formiddabel,
prøv bare at skille hjulet af, så ses en klasse bremse.
Hjulet kan tåle saltvand, bremsen nem at indstille, og det er nemt at
omstille hjulet til hendholdsvis højre og venstre.
Knarren har den rigtige lyd, og spolen utrolig nem at skifte.
Det er som bekendt lavet i èt stykke flyaluminium, som du får svært
ved at ødelægge af, og så er designet på hjulet rigtig flot.
Det eneste der har generet mig lidt er vægten, men jeg bruger også
mit på en enhåndsstang, og det er jo ikke tilfældet med dig.
Desuden er prisen på dette hjul god. En gò handel.
Held & Fisk.

Michael Andersen.