en der kan?
Fra : Broxgaard

Dato : 24-07-02 17:42

er der en der kan fortæller mig hvad den fejl betyder jeg får på
www.anti-bums.dk ???

//Daniel

Fra : Michael Andreasen

Dato : 24-07-02 18:16

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> wrote in message
> er der en der kan fortæller mig hvad den fejl betyder jeg får på
> www.anti-bums.dk ???

Open_base_dir direktivet er sat. dette er et sikkerheds diriktiv der
forhindrer dig i at udføre fil operationer udenfor din egen mapper/sti

Det ser ud til at det er en include der laver problemet.. Er stien korrekt?

Mvh
Michael

Fra : Broxgaard

Dato : 24-07-02 18:36

> Open_base_dir direktivet er sat. dette er et sikkerheds diriktiv der
> forhindrer dig i at udføre fil operationer udenfor din egen mapper/sti

Hmmm

> Det ser ud til at det er en include der laver problemet.. Er stien
korrekt?

Det skulle den være!

//Daniel

Fra : Pelle Gøeg

Dato : 24-07-02 21:24

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> wrote in message
> er der en der kan fortæller mig hvad den fejl betyder jeg får på
> www.anti-bums.dk ???

Det er Freepaq.dk som har fucket up på webhotellet igen igen...

/Pelle

Fra : Broxgaard

Dato : 25-07-02 15:14

> Det er Freepaq.dk som har fucket up på webhotellet igen igen...

Det kom efter at de har laver noget på ftp men det skulle virke igen