Hvad koster et digi-ekkolod?
Fra : Thomas T

Dato : 24-07-02 16:51

Det skal ikke kunne se fisk og alt mulig kun dybden og skal det kunne give
alarm.

Thomas Thomsen
Maxi 77

Fra : Thomas T

Dato : 24-07-02 16:59

Det må evt. godt have indbygget log.

Thomas

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 24-07-02 17:23

Tja... du kunne måske selv kigge lidt i bådudstyrs kataloget...

Der vil du finde at sådanne instrumenter findes i mange forskellige
prisklasser...

Men et forslag kunne være et NASA ekkelod, pris ca. 1600kr. incl. transducer
for indvendig montering... Det har ikke indbygget lod, men kan fås seperat
til ca. samme pris...

Lodet indeholder alarm, køl offset, natlys m.v.

Til serien kan også fåes Fluxgate compas (elektronisk) 2700kr. samt
vindinstrument 2900kr.

Jeg synes ikke at kunne finde noget billigere på markedet, selv har jeg
ekkoloddet...

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 25-07-02 09:55

"Jan Rasmussen" <jr@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
transducer
> for indvendig montering... Det har ikke indbygget lod, men kan fås seperat

Jeg har rigtig gode erfaringer med NASA's Clipper Combi (både log og
ekkolod) til ca. 3200kr - jeg har ikke haft nogle problemer overhovedet med
det - og det firker godt/logisk at betjene.
'
--
Mvh,

Martin Rise Christensen