TDC Netexpres eller Bredbånd hvad er forsk~
Fra : Magnus

Dato : 25-07-02 00:52

Hvad er forskellen andet end prisen på TDC's ADSL forbindelser som de kalder
Netexpres og Bredbånd som begge fåes i kendte hastigheder 256/128, 512/125,
515/512....

/Magnus

Fra : WebLock

Dato : 24-07-02 17:14

> [...]
kalder
> Netexpres og Bredbånd som begge fåes i kendte hastigheder 256/128,

Netexpres fås ikke i 512/512 - andet end man tager den de kalder
"boomtown" - ja logiske er de ikke, selvom teknikken bag er den samme.
Bredbånd er en "ren ethernet" forbindelse - dvs. at når din computer er
bootet op, så er den allerede på Internettet. Der kræver Netexpres et lille
"opkald", der varer ca. ½ sek og også kan gøres automatisk.
Ud over dette er tlf. abon en del af prisen på BB.
Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener BB har fast IP fra start af - hvor
man på Netexpres skal bestille en GRATIS IP man så får ca. 7-14 dage efter.
Som sagt - de er ikke for logiske de gallere ! :)

Webber

Fra : Søren

Dato : 24-07-02 17:40

"WebLock" <skummelREM@OVEgadefejer.dk> wrote in message

> Som sagt - de er ikke for logiske de gallere ! :)

nope, tdc sux for vildt !

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-07-02 21:16

"WebLock" skrev i en meddelelse
> [...]
efter.
> Som sagt - de er ikke for logiske de gallere ! :)

Standard er 2 dynamiske IP - men man kan bestille 1 fast i stedet......

Men man skal lige gøre opmærksom på det når man bestiller....

Man kan i øvrigt få op til 6 dynamiske mod lidt ekstrabetaling, hvis man
ønsker det......

--

Jan Vestergaard
Mail: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-07-02 17:47

www.makr.dk/?adslvarianter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-07-02 17:50

Wed, 24 Jul 2002 16:51:31 -0700, skrev "Magnus"
<arnason@email.dk>:

>Hvad er forskellen andet end prisen på TDC's ADSL forbindelser

<http://www.makr.dk/go.php3?adslvarianter>

PS.
Ret venligst din tidszone til dansk tidszone, istedet for den
amerikanske du bruger pt.

Fra : GRETHE ALSING PEDER~

Dato : 28-07-02 07:10

Hej

Forskellen er bl.a. at i bredbånd er inkluderet telefonabonnementet.
Netexpress er uden telefonabonnement som så kommer oveni.

hilsen

Grethe

Fra : Steen

Dato : 03-08-02 10:01

JA og så lige at BB er DHCP baseret altså ingen specielle drivere men virker
på alt, hvor NE er PPPoE baseret og derfor skal have opkaldsprofil og
specielle drivere og opsætning

Steen
"GRETHE ALSING PEDERSEN" <grethe.alsing@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d438ad2$0$153$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...