hardwarefirewall...
Fra : Ivan G

Dato : 15-02-01 14:47

Hej NG!

Vi overvejer at investere i en sådan sjover, men ved ikke hvor vi finder den
rette.

stats:
5-10 brugere
ADSL via WOL
mulighed for adgang til maskiner hjemmefra
servere af forskellig art.

Jeg har set på 3coms firewall 25...den ser ikke helt uinteressant
ud.....tempest har også lavet noget....????

Ivan Gregersen

Fra : Joachim Fisker

Dato : 06-06-01 16:29

Jeg har en 3COM Office Connect Firewall 25 og jeg er godt tilfreds med den.
Den er nem at administrere (Webinterface) og den er meget stabil. Jeg har
haft den i ca. et år og den er ikke gået kold endnu - altså skulle
genstartes uden grund. Dog er den blevet genstartet ved store
systemændringer. Hvis du skal køre VPN understøtter den også det. Den har
både sin egen VPN funktion og så understøtter den også PPTP generelt. At
opsætte servere er meget nemt. Angiv port nr. og ip set er hak/flueben i LAN
IN og klik på udfør. meget nemt.

Mvh. Joachim Fisker