Alle billeder bliver ikke vist i IE5.
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 15-01-01 00:20

Hej...
Efter jeg har fået ADSL, så er min IE 5 begyndt at la' være med at vise alle
billederne på siderne jeg surfer på... men de kan sagtens vise hvis jeg
enten vælger vis billede eller lige kører musen hen over billedet.... er det
ikke skummelt?!

Nogen der har en løsning? Jeg har set tidligere postings, hvor der ikke er
kommet noget svar...

Mvh
Christian

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 16-01-01 23:01

Hej

Har du evt. Norton Internet Security som firewall?? Da jeg brugte denne
tidligere, så fik jeg præcis det samme problem. Fjernede den og udskiftede
den med Zonealarm og siden har der ikke været problemer.

Michael Kjeldsen
kjeldsen64@hotmail.com